Det är det som kommer att stå på min gravsten:Det är kvaliteten som lurar oss.
"Han lurade oss hela tiden."
Det är det som kommer att stå på min gravsten:Det är kvaliteten som lurar oss.
Det kan ju inte vara ett sammansträffande, väl?
Cyberpunk 2077 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Jo, jag tror att du både har skrivit fler sidor och medverkat i fler böcker. Du borde vara den meste. Förmodligen har även Krank skrivit fler sidor än Johnsson Haake.Jag tror det är sammanlagt 16 rollspelsböcker och alla utom två är över 100 sidor. Sean adderas det dessutom Fenix-artiklar på det. Jag får ta och räkna senare, men lär inte skrivit mer än Mattias Johnsson Hake iaf.
Jo, ungefär så var det.Anders Blixt skrev väl så mycket Sinkadusartiklar att de till slut skapade alias så inte alla artiklar i vissa nummer skulle ha samma författare? (Påstående i stora gröna boken.)
Jag har tappat räkningen på allt jag skrivit sedan jag 1980 sålde min första artikel till Journal of Travellers' Aid Society. 43 år som proffs i branschen. Några insatser: Äspel, Lancelot (Khelataar, Wastelands), Iron Crown (3 tjocka MERP-böcker), 101 Productions (4 Viking-böcker), Rävspel (Gondica, Lemuria), Västerås stift (Ansgar), Eloso.Undrar om det ens går att sammanräkna Blixts output mellan Äspel, Lancelot, tidningsartiklar, och egna projekt?