To be continued...
Mörkret mellan stjärnorna / Upsalasviten - En av spelarna tyckte efter första spelpasset att det var ett dåligt (?!?!) äventyr, vilket jag givetvis är helt oförstående till då delar av första passet var något av det bättre jag upplevt i rollspelssammanhang. Det blev iaf aldrig att övriga fortsatte (iaf inte än så länge).
Torshem / DoD - Vi spelade en av äventyrsplatserna, men sedan började spelarna själva driva på historien som istället för fler äventyrsplatser i boken skenade iväg i ett fullskaligt världskrig i Ereb Altor.
A Dragon's Bounty / Tales of Equestria - Vi kom en bit in i grottsystemet, men sen tröttnade grabben. Vi försökte ta upp det vid ett senare tillfälle men det flög aldrig riktigt.
Skräck i Warwick House / Chock - Spelade en sommarkväll på 80-talet i Kalmar med min granne (som sommarjobbade där), hans kusiner och deras vänner. Minns en strid med någon zombie i köket, men vi blev aldrig klara, och den gruppen var så temporär att det aldrig blev någon fortsättning.
Vägen till Eden / Mutant År Noll - Vi var bara inne och skrapade lite på ytan med några äventyrsplatser ("Arken i Lundbytunneln"), men det slutade illa för min RP som blev dödad av en annan RP vilket förövrigt inte alls kändes ok.
I Perukmakarnas hemliga tjänst / Svavelvinter RPG - Spelade ett pass men blev nog aldrig klara vad jag minns.
Tarotikum / KULT - Har för mig att jag var med och spelade ett pass där berättelsen växlade mellan ett fängelse och ett mentalsjukhus eller något liknande. Kom aldrig vidare iaf (men då jag nu har köpt nyutgåvan till KULT
L så kanske det blir en fortsättning framigenom).
Mos Mosel / Mutant - Har spellett det och tagit mig igenom det, men även varit spelare när det inte spelades klart.
Nekropolis / Mutant - Spellett hela Grå döden, men även varit spelare när vi typ aldrig kom längre än gränsstugan.
Maktens Portar / DoD - Med min nya RP så fortsatte vi Ärans Väg, och minns inte exakt vart vi slutade, men vi blev iaf aldrig klara.
Marsklandet - Påbörjat men aldrig avslutat.