Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Inga.
Punkare mellan 1993-1997OT: har du själv varit skin lr punk ? . Jag rörde mig mycket i den subkulturen under många år och var själv inne och sniffade på skinhead kulturen ett tag .
Måste en hobby vara saker man gillar att göra? För annars tror jag "gräla på internet" är en av mina största hobbies, åtminstone sett till hur mycket tid jag spenderar på det.
- Tv-serier
- Film
- Datorspel
- Effektivisera arbetsflöden och processer =)
- Läsa böcker (Christie-deckare eller fantastik)
- Läsa serier
- Rollspelsförfattande
- Programmering
- Brädspel
- Rollspels-spelande
Jag har skinhead mellan 1999-2006/2007 runtomkring där nån gång sedan gjorde jag som så många andra skins och hoppade på casual vågen . Jag vet inte om jag är gubbe men jag närmar mig 40 iaf . Beroende på vart du bor kan det ha funnits en stor risk att vi sprungit på varandra på spelningar och festivaler om du brukade gästa sådana ?Punkare mellan 1993-1997
Skinhead sedan dess, med någon lucka av identitetskris runt 20. Gubbe iofs, men finns ingen väg ut.
PM:ar för att slippa derailaJag har skinhead mellan 1999-2006/2007 runtomkring där nån gång sedan gjorde jag som så många andra skins och hoppade på casual vågen . Jag vet inte om jag är gubbe men jag närmar mig 40 iaf . Beroende på vart du bor kan det ha funnits en stor risk att vi sprungit på varandra på spelningar och festivaler om du brukade gästa sådana ?
Jag har skinhead mellan 1999-2006/2007 runtomkring där nån gång sedan gjorde jag som så många andra skins och hoppade på casual vågen . Jag vet inte om jag är gubbe men jag närmar mig 40 iaf . Beroende på vart du bor kan det ha funnits en stor risk att vi sprungit på varandra på spelningar och festivaler om du brukade gästa sådana ?