Tjaha.
Du KAN ju säga vad du vill. Men precis som i verkliga livet så kan du göra folk sura eller ledsna genom att göra okunstruktiva och meningslösa attacker.
"Dina spelare, vadå äger du dom eller?" t. ex är ju ett helt onödigt påstående. "Mina" spelare är ju korrekt svenska, precis som tillexempel "Min" fru eller "min" skola. Det enda det kommer tjäna till att göra så att någon känner sig attackared. Och Han är ju inte så töntig. En vän till mig, en framstående skådespelare heter Han.
Nu kan ju jag inte tvinga dig att uppföra dig efter en artighetskodex eller nåt. Men om du säger saker som bara tjänar till att attackera andra så gör det ingen nytta alls i världen. Och varför ska du då göra det? Visserligen så kan man se det som ett sätt att stärka sin egen identitet, men försök lite hårdare att hitta ett mer harmoniskt sätt att hjälpa dig själv, för annars kan det bli ännu värre. (Du kan bli bannad från forumet till exempel. Forumet är ett privilegium inte en rättighet, och om man bara använder det för personangrepp så vill varken användarna eller redaktionen ha en här.)
//Arvidos- Mycket intresserad av begreppen frihet, rättvisa, harmoni..