Fantasy-känslan fullkomligt detonerar. ”Riddar Percivan, vad har du i Slöjd?”NO / SO / Idrott / Slöjd kanske?
Det täcker ju de flesta traditionella färdigheter?
//EvilSpook
Fantasy-känslan fullkomligt detonerar. ”Riddar Percivan, vad har du i Slöjd?”NO / SO / Idrott / Slöjd kanske?
Det täcker ju de flesta traditionella färdigheter?
//EvilSpook
"5, jag bygger en skitful brudkista!!"Fantasy-känslan fullkomligt detonerar. ”Riddar Percivan, vad har du i Slöjd?”
Just Percivan har väl ett album om en riddare som misslyckas med att smida ett svärd och förvandlas till Darth Sauron?"5, jag bygger en skitful brudkista!!"
Han fuskade med hantverksfärdigheten och tog slöjdJust Percivan har väl ett album om en riddare som misslyckas med att smida ett svärd och förvandlas till Darth Sauron?
Ond slöjdHan fuskade med hantverksfärdigheten och tog slöjd
100%View attachment 11014
I och med uppdaterade betan har vi nu denna lista färdigheter. Själv känner jag mig väldigt nöjd! Känns som en syntes av det uttalade designmålet, det historiska arvet - och den diskussion iaf jag lyckats se på olika ställen. Klart man skulle kunna diskutera mer, det kan man alltid, men jag tycker det känns som en bra lista! Hålls det med?
Medhåll Jag tycker det ser jättebra ut med färdigheterna! Helt klart nöjd!I och med uppdaterade betan har vi nu denna lista färdigheter. Själv känner jag mig väldigt nöjd! Känns som en syntes av det uttalade designmålet, det historiska arvet - och den diskussion iaf jag lyckats se på olika ställen. Klart man skulle kunna diskutera mer, det kan man alltid, men jag tycker det känns som en bra lista! Hålls det med?