Nekromanti Vilka får man träffa på gothCon??

Radioaktiv

Hero
Men om daflum har skägg så är han i snitt vinnaren här. Han brukar iallafall vara blondast av allihop. Även om han nog bara har stubb. Hm...

daflum

Veteran
Jag har just rakat mig men jag lovar att ha ett blont hårsvall och en awsome tröja, hade det inte varit för att jag inte snott den från en annan internet-nörd så hade jag nog vunnit en t-shirt-tävling.

och sant jag har en bekant och är entourage på en annan, kanske är mer av hang-around till WRNUmaffian helt enkelt :gremsmile:

Efter att ha skummat >human skulle jag även ha en önskan om att få spela det någonstans.

Dum Panda

Warrior
Och btw, jag kommer nog inte ha namnskylt men väl en röd skinnjacka. Bara att hälsa om man vill! Jag är inte svår! :gremtongue:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
daflum said:
Efter att ha skummat >human skulle jag även ha en önskan om att få spela det någonstans.
Jag önskar att jag kunde gå dig till mötes! Tyvärr konspirerade mitt huvud mot mig och började bygga Rotsystem istället för ett konventsscenario till More than Human. Så om det ska spelas kan nog tyvärr inte jag stå till tjänst =(

Däremot hade jag tänkt sitta i makarrummet med ett gäng oifyllda rollformulär och dema rollpersonsskapandet, om mina nuvarande planer går i lås =)

Big Marco

Läskig
Undertecknad kommer att stryka runt i lokalerna och se svår ut. Eller inte. Däremot kommer jag att spela massor av rollspel (fem pass inbokade) så vi får se hur mycket tid jag är utanför ett klassrum. Om jag ser upptagen ut så är jag nog inte det, så säg gärna hej.

Anarchclown

Swashbuckler
Dum Panda said:
Och btw, jag kommer nog inte ha namnskylt men väl en röd skinnjacka. Bara att hälsa om man vill! Jag är inte svår! :gremtongue:
Jag däremot är mycket svår. Som en blandning mellan Norén och Bergman ungefär. :gremsmile:

Eller så går det bra att tala med mig också. :gremsmile:

Lukas

Mannen i Gult
DeBracy said:
Genesis said:
Jag kommer att hänga runt i indierummet och klaga på att alla bara spelar AW-hack.
Menar du att jag inte kommer få spela nåt alls? :gremshocked:
klart han kommer,
det står nämligen i min planering att jag skall tvinga honom att spela psykodrame med mig.

//Lukas som inte fick gör det förra året och fortfarande surar

Sodivra

Champion
Fick gå hem och sjukskriva mig idag, så det finns en risk att jag inte kan komma. Ska försöka återhämta mig till helgen!

IcarusDream

Anti-populist
Jag kommer!

Jag kommer arrangera Skuggstaten, så ni kommer se mig med en hatt, Doctor Who-halsduk och en t-shirt det står Leviathan på.

Jag kommer även stryka runt och leta intervjuoffer till Rollspelsklubben. Har en intervju bokad med en av skaparna av ett kommande post apocigt spel kring år noll...

Ulfgeir

Swashbuckler
Jag är där, men bara under fredagen. Har inte anmält mig till något utan tänkte kolla butiker, snacka med folk och deltaga i skrivartävlingen.

/Ulfgeir

Unfair

Hero
Jag kommer dit. Kommer dock spela magic stor del av tiden. Men titta förbi indierummet en gång om dagen ska jag allt ha tid med.

Hunk

Hero
Tyvärr kommer jag att vara extremt lite på årets GothCon (som om jag räknat rätt blir det 21:a eller 22:a jag besöker), eftersom jag och min fru planerade de två tillfällen vi idkat könsumgänge extremt dåligt, så att våra barns födelsedagar hamnar precis runt påsk. Tidigare år har jag kunnat skylla på att jag måste jobba på GothCon, men i år kan jag tyvärr inte det. Så det blir bara ett 6-7-timmarsbesök under lördagen för att kolla runt i butiker och hälsa på folk jag normalt sett bara träffar på konvent. Eventuellt hinner jag med auktionen också.

Möller

Hubert Hortlax
Jag och min kamera kommer, självklart.

Så kan jag göra lite reklam för den mycket trevliga Zimith också. Han bilar ner med oss och är mycket sugen på flumindiespel.

slanfan

Hero
Jag kommer driva runt lite planlöst. Har ingen aning om vad jag kommer ha på mig, men är garanterat skägglös. Hittas lättast när jag står utanför och röker.