Nekromanti Vilka får man träffa på gothCon??

Caligo

Swashbuckler
Jag skall vara i makarrummet - mest ihop med great old one... aka oldtimer. Skall bli hur bra som helst även om jag inte har så mycket att sälja... men skall dema lite grejer och visar lite karttrix i Photoshop + storformatskrivare.

Edit: Makarrummet = spelmakarrummet... eller vad det nu heter.

Johan K

Gammal & dryg
/Zorbeltuss som kommer bli hämtad om hen inte dyker upp på konventet ^^
Just det, tro inte att jag glömt det!! :gremwink:

/ Johan K, kommer att dra ihop horder av folk för att hämta Zorbeltuss om han inte dyker upp!!

Dum Panda

Warrior
Jag kommer vara där men det kommer bli mest brädspel för mig, och ja gå runt i affärerna... och makarrummet. Eller bara sitta och njuta :gremsmile:.

Nässe

Myrmidon
Svarte faraonen said:
Nässe said:
Petit Moi kommer vara där, spela indiespel och hålla på
Kan du ta med mitt Changeling?

Själv kommer jag att arra Avgrundens Årstider och drälla i indierummet. Jag kommer säkerligen spela något AW-baserat spel, plus något annat folk snackat om för att se what the fuss is about.
Lätt, lägger fram det ikväll! Kul att ses:)

GnomviD

Heresiark
Jag är upplagd på att hänga kring Indierummet hela konventet och spela asballa spel. :gremsmile:

Kom ihåg att anmäla er till puben om ni kan!

Ezping Orm

Hero
Först och främst så hoppas jag att vi alla ses på vår pub kvällen innan Gothcon;

Gothconpuben

På själva konventet blir det som vanligt några pass rollspel, några pass brädspel och en del omkringstrykande i butikerna. I år kanske vår spelgrupp till och med vågar oss in en sväng i indierummet...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag kommer vara där. Jag är den där blonda lite tjocka snubben med skägg och långt hår. Hälsa gärna på mig om du ser mig.

Björn den gode

Swashbuckler
DeBracy said:
Jag kommer vara där. Jag är den där blonda lite tjocka snubben med skägg och långt hår. Hälsa gärna på mig om du ser mig.
Nu tror jag att du kanske blandar ihop dig med mig. Kanske får be BMOC att laminera en namnskylt till mig också om vi ska lyckas hålla red på det här.

Jag kommer också vara på Gothcon hur som helst, kommer spela lite magic förhoppningsvis ett Diplomacypass och sen hänga i olika brädspelsbarer med vänner, eventuellt blir det lite rollspel också men det är inget jag planerat.

gizmo

temporary sunshine
Gizmo kommer att
färga Indierummet med påskägg,
bära forumsfärg på överkroppen (om planen håller),
spela ett arrangement med Möller, Lu-kaazh och Uebereil,
belägra kaffe- och tekällor,
göra tjänst som indierumsspelinhoppare,
dela ut småkakor och choklad,
väva >HUMAN,
hoppas hitta riktigt rollspel i sig minst en gång,
träffa gamla och nya vänner,
leta efter tärningar i en väska med för mycket garn,
utnyttja omgivningen som svensk ordbok,
övertala Genesis och Arvidos att testa psychodrame i ett annorlunda setting,
hämta andan.
Och sakna er alla efteråt.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag kommer att hänga runt i indierummet och klaga på att alla bara spelar AW-hack.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Namnskylt, check!

Max Raven said:
Krille Robert Jonsson Max Raven said:
o/ \o/ \o
(Jag motstod frestelsen innan, but you tipped my hand :gremwink: )
:gremwink:

För övrigt, jag kommer ha en arrangörsbutt där mitt namn står tillsammans med "Skuggstaten" så jag uppfyller också Luh-kazhs önskning. Säg gärna hej!

(För jag lär tyvärr inte göra det, då jag är rätt blyg av mig och har svårt att ta det där första steget att säga hej till sådana jag inte träffat tidigare! :gremfrown: )

Korpa

Umenörd
Lu-kaazh said:
//Lukas som önskar att alla forumiter hade namnskylt med deras wrnu-namn
Alltså, we got that shit. Utöver namnknapparna som jag och GnomviD har med oss med våra nick på så kommer vi också förse gizmo och DeBracy med samma slags knappar. Plus att vi har med oss en hel bunt Indierummet NNO-knappar som vi gärna delar med oss av till de som vill ha en.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Genesis said:
Jag kommer att hänga runt i indierummet och klaga på att alla bara spelar AW-hack.
Menar du att jag inte kommer få spela nåt alls? :gremshocked:

daflum

Veteran
Jag kommer vara där för första året (eller ja förra året var jag bara och kollade en dag typ) och skall försöka spela Coriolis och kol och stål samt hänga i indierummet då, bli övertygad om att skaffa någras spel, agera som Radioaktivs entourage då jag typ inte har några andra vänner där så ja fun och awkward times :gremtongue:

Anarchclown

Swashbuckler
Björn den gode said:
DeBracy said:
Nu tror jag att du kanske blandar ihop dig med mig. Kanske får be BMOC att laminera en namnskylt till mig också om vi ska lyckas hålla red på det här.

Jag kommer också vara på Gothcon hur som helst, kommer spela lite magic förhoppningsvis ett Diplomacypass och sen hänga i olika brädspelsbarer med vänner, eventuellt blir det lite rollspel också men det är inget jag planerat.
Alltså nu vill jag nog påstå att det är ni som är förvirrade. Jag har iofs blivit mer och mer mörk i håret med åren men det står fortfarande blond i mitt pass, vilket gör att jag faktiskt är den där blonda, långhåriga, skäggiga typen.