Men... det är väl Ivan med lejonet?Sir Gareth - man behöver en person i varje gäng bara är schysst och chosefri. Och är kompis med ett lejon.
Hmm. Jo, jag minns ju fel. Men jag kallar honom Ywaine. Han är också cool.Men... det är väl Ivan med lejonet?
Rick & Morty?Dr Who #11 off season.
Det enda vi gör är att fjanta runt i tid och rum, utan någon komplicerad metaplot som kommer förstöra universum. Båda iklädda fluga.
Men det är Dr. Who så det finns en risk att du kommer förvandlas till en intelligent trottoarkant i evig smärta varje vecka.Dr Who #11 off season.
Det enda vi gör är att fjanta runt i tid och rum, utan någon komplicerad metaplot som kommer förstöra universum. Båda iklädda fluga.
Då blir man 100% en levande trottoar för alltid.Rick & Morty?
Ja, Doom Patrol är kanske ett okej val överlag om du inte har något emot att saker är surrealistiska då och då.Om det är Doom Patrol så finns också risken att du blir till en levande trottoar. Men det finns också en chans att det är ganska okej att vara en levande trottoar.
Kan ju garantera att Archer inlett din karriär hos ISIS att börja skjuta dig i smalbenet med ett vapen av låg kaliber som ett slags inside-skämt.flörtade med tanken på Archer-teamet, men där hade man riskerat att bli en sidekick som inte överlevt ens ett avsnitt, och crazy-nivån är alldeles, alldeles för hög. Don't get me wrong, som nog framgick av mitt val ovan gillar jag en go nivå av crazy, men kombinationen Archer, Pam och Cheryl/Carol är en paranoid psykos waiting to happen, och Mallory är en förskräcklig boss.
Cyril hade, som vanligt, givit in till sina lägsta instinkter och sett chansen att boosta sin egen status genom att hitta någon som var ännu nördigare att mobba.Kan ju garantera att Archer inlett din karriär hos ISIS att börja skjuta dig i smalbenet med ett vapen av låg kaliber som ett slags inside-skämt.