IcarusDream
Anti-populist
Bortom 2.0
Sista delen i Sylfens vrede.
Sista delen i Sylfens vrede.
Kättare!!Björn Wärmedal;n299201 said:Jag menar inte att vara dryg eller cynisk, men kommer någon av de där att komma? Ingen av skaparna har ett fantastiskt track record när det gäller att faktiskt bli klar med grejer ????
Swedish Chef;n299250 said:Barbary coast kommer I alla fall, sen får man väl se
Du har en ängels tålamod!Inkognito;n299344 said:... men de har några år på sig innan jag blir otålig!
Jag backade det också, och nu har de ju faktiskt släppt texten för korr. Men det är sabla trist att enda gången projektet rört på sig på flera år (åtminstone utåt) är när backare har kommit in och frågat. Kommunikationen har inte varit den bästa direkt...Jocke;n299347 said:Jag har backat Legend, som är typ är det spel som min grupp alltid spelade gamla Changeling som (vi orkade aldrig med deras klaner och körde mest som kändes bra). Men det är några år senare än väntat vid det här laget. Tror dock fortfarande att det kommer vara ett bra spel, och att det faktiskt kommer att komma ut.
Nej, det är ju alltid problemet med kickstarters som går långsamt. Så länge det görs framsteg har man ju något att säga till backarna. Men om man ägnat ett år till att vara lite arbetslös med stressen det innebär för famlijenäringen eller fått en ny unge eller bara käkat chips framför Netflix i flera veckor så är ju det svårt att fylla en uppdatering med. Och antagligen inte så kul för en själv heller, vilket jag tycker är giltigt skäl nog för den mindre skalans spelskapare.Khan;n299348 said:Jag backade det också, och nu har de ju faktiskt släppt texten för korr. Men det är sabla trist att enda gången projektet rört på sig på flera år (åtminstone utåt) är när backare har kommit in och frågat. Kommunikationen har inte varit den bästa direkt...