Kickstarter blir iaf garanterat nästa år, release vet vi dock inte, beror lite på hur det går för oss med att skriva.
- Den nya kampanjen till CoCS som @gabrielledebourg, Michael Petersen och Gunilla Jonsson skriver på, om den kommer 2022
Den kommer innan dess till och med! Vi har fått provtryck och allt, så den kommer väldigt snart!Mardrömmar från Amerika till Kutulu.
Välkommen till klubben för griniga gamla gubbar.... de förstört allt jag gillar med settingen och designen ser för jävlig ut och systemet verkar kass ...
Har ni en sådan klubb utan mig? Det går ju inte!Välkommen till klubben för griniga gamla gubbar.
Äsch, du vältrar dig i kickstartermiljoner (betänk att en rollspelsmiljon är 600 kr) och har således inget att vara grinig över.Har ni en sådan klubb utan mig? Det går ju inte!
Jag är hundra procent med dig här!Alltså, det verkar som att de förstört allt jag gillar med settingen och designen ser för jävlig ut och systemet verkar kass… Men Hunter the motherfucking Reckoning är tillbaka och jag vill ha det!
Också 2nd Inquisition boken!
Yeah! De fördömda, det glömde jag!* De fördömda