* Tribes in the Dark* A falling mind till Odd Soot
* De fördömda
* Kommande grejer till Kuf
Enworld har en sån här omröstning i slutet av varje år.Jag försökte googla, men utan framgång. Finns det någonstans jag kan se vad som är annonserat för 2022, utan att själv besöka samtliga speltillverkares sidor?
Blir det inte Fria Ligans Drakar och Demoner är vi svenskar för dåliga på internet.Enworld har en sån här omröstning i slutet av varje år.
Just nu har de öppnat nomineringnstråden.
Nominate your MOST ANTICIPATED RPG of 2022
As I do every year, I'm taking nominations for the MOST ANTICIPATED RPG poll for the coming year. Here is last year's Top 10 (spoiler: the joint winners were Dune and Twilight 2000). Previous winners include 13th Age (2013), Star Wars Force & Destiny (2015), Rifts for Savage Worlds (2016)...www.enworld.org
Blir det inte Fria Ligans Drakar och Demoner är vi svenskar för dåliga på internet.
Det är ett engelsk forum.Tja, med tanke på att det inte är nominerat än på enWorld. Kanske borde göra det. Den kan jag ju nominera pga jag dels har ett konto på enworld, och dels inte är affilierad med spelet.. Min nominering av The Troubleshooters förra året/förrförra(?) föll ju på att jag hade kopplingar till spelet som speltestare/korrläsare/hade skrivit quickstart-scenariot...
Vet ej.Det är ett engelsk forum.
Kommer Drakar och Demoner att släppas på engelska?
Finns det någon språkbegränsning? Kan hålla med om att DoD nog har samma chans som en snöboll i öknen....Det är ett engelsk forum.
Nej, det kommer det inte.Det är ett engelsk forum.
@Ulfgeir tror du att du skulle kunna nominera?För övrigt borde någon nominera Death in Space.