För rollspels-arren går det ju annars att hoppa på ett lag som redan är betalt och klart men som har plats för en extra spelare...nyvinter;n144938 said:(lite begränsad budget så arren går bort)
För rollspels-arren går det ju annars att hoppa på ett lag som redan är betalt och klart men som har plats för en extra spelare...nyvinter;n144938 said:(lite begränsad budget så arren går bort)
Bugg, känd, inget som någon kommer göra något åt. Posten postas ändå.wilper;n145178 said:OT: Prenumerationer?
Det blir mitt elfte Gothcon så jag har säkert träffat en del av er utan att veta vad ni heter på forumet Jag kanske kommer förbi indierummet en runda under konventet ifall det blir tid över. Har alltid alldeles för mycket att göra och för lite tid på Gothcon.Bunny;n145221 said:Jag kommer!
Ett litet erbjudande till dem som kommer dit för första gången eller kanske varit där förr men inte träffat så många av oss (Massher, Nyvinter, Ape of Wrath, bland andra):
Introducerar ni er till mig på pubben eller senare i indierummet, så lovar jag att göra en runda och presentera folk (eller åtminstone peka och berätta who is who, ifall ni är obekväma med rundor). Ja, jag får skaffa en namnlapp eller nått.
Det finns säkert flera som är beredda att göra samma sak.
Missa inte indierummet.Paal;n145158 said:Ska försöka gå för första gången någonsin. Inte helt klart att det blir av än men ser lovande ut.
Hur tidigt måste man boka in sig på spelpass? Brukar det ta slut fort?
Någon som har allmänna tips? Vad bör man inte missa?
Björn den gode;n146935 said:Vi kommer att live-sända ett parti med Sveriges bästa Diplomacy-spelare, det kommer bli hur häftigt som helst och ni får gärna komma förbi och vara live-publik. Blir på Fredagen 15.30(16.00)-21. Läs mer på levandevideo.se/diplomacy
Björn den gode;n146935 said:Vi kommer att live-sända ett parti med Sveriges bästa Diplomacy-spelare, det kommer bli hur häftigt som helst och ni får gärna komma förbi och vara live-publik. Blir på Fredagen 15.30(16.00)-21. Läs mer på levandevideo.se/diplomacy
Tack! ????Robert Jonsson;n146872 said:Helt off topic, men... Grattis Nässe!