+1xyas said:Tzimisce. Fleshcrafting ftw!
Jag visste inte ens att det fanns bloodlines inom bloodlines. Det jag gillar är att de är djävulsdyrkare och lägger förbannelser. Däremot håller jag med om att de för ofta är onda utan anledning, särskilt som alla andra också egentligen är "onda" blir det fånigt.Recca said:Om Baali: Om det är Moloch's bloodline specifikt kan det bli spännande eftersom de inte är ond-onda som Nergals bloodline. Jag gillar ju när vampyrer inte är fanatiskt onda utan en twist, utan det ska gärna vara en smart anledning till att de gör som de gör. Baali brukar framställas som evil for evils sake...
Det finns väldigt ofta "bloodlines" inom klanerna, faktiskt.Ond bråd död said:Jag visste inte ens att det fanns bloodlines inom bloodlines. Det jag gillar är att de är djävulsdyrkare och lägger förbannelser. Däremot håller jag med om att de för ofta är onda utan anledning, särskilt som alla andra också egentligen är "onda" blir det fånigt.Recca said:Om Baali: Om det är Moloch's bloodline specifikt kan det bli spännande eftersom de inte är ond-onda som Nergals bloodline. Jag gillar ju när vampyrer inte är fanatiskt onda utan en twist, utan det ska gärna vara en smart anledning till att de gör som de gör. Baali brukar framställas som evil for evils sake...
Annars gillar jag just när vampyrerna blir monster i stil med anti-Toreador, Tzimische och liknande. Omänskliga snarare än posers som Brujah.
Hear hear! Lasombra är coolast, ingen protest.Recca said:Själv gillar jag Lasombra bäst.
Lackade hårt på dem efter alla påhitt kring Jafeth's Cloaks i Giovanni Chronicles, kunde de inte bara ha gett oss den där jävla kappan!?stupidbear said:Ska jag vara hipster och säga att jag gillar Cappadocian? : p
Lätt!xyas said:Tzimisce. Fleshcrafting ftw!