Stormchaser
Veteran
Nu när grundboken är sedan en månad skickad till tryck, vilken kommer vara nästa bok ni planerar släppa? Och snälla säg Magi.
Ymir said:"Bagarens tråg" del i Ålfiske-sviten som även innehåller "Krögarens våg" och "Skogsmannens såg" samt den 383 sidor långa "Perenniska produktionsförhållanden", som egentligen är min överambitiösa mastersuppsats i marxism-leninism omskriven till Mundana.
Mundo said:omfg Ymir jag garvade så jag började gråta hahaha!
Mundo said:I en expansionmodul kommer detaljerade regler för brödbak, getmjölkning och allt du någonsin velat veta om bondkatter.
Swedish Chef said:Ödesväven är det del 4 i äventyrsserien (diamantäpplet osv)?? Damarien känns ju kul men man vill ju ha Jargienmodulen så snart som möjligt till Eon 4, Magi lockar ju också iofs, spelpaketet vill man ju ha med
Ärligt jag vill ha allt, hoppas ni får ut grejer snart.
Det blir den. Inte minst för att Ymir har skrivit flera lysande texter till den.pingas;n47340 said:Känner på mig att spelpaketsboken kommer bli så awesome!
*blush*LordTengel;n48475 said:Det blir den. Inte minst för att Ymir har skrivit flera lysande texter till den.
Jag tror tyvärr inte det finns några utsikter för en sådan modul i nuläget, men det är åtminstone några texter på g i Spelpaketet som tar upp handel ganska mycket. Dessutom finns en hel del info om handel, som du kanske vet, i modulerna Jarla, Cirefalier, och Sjöfarare och pirater. I övrigt får jag tills vidare bara hänvisa till forumet - vi finns här för dig, närhelst du vill bolla något, om det så är intrikata tankar kring tariffer i Soldarn, Jargiens budgetunderskott eller lakritkonflikten på Oriton.Purgatid;n50076 said:Ni skojar, men jag vill faktiskt ha en hel bok om Mundanas handel, specifikt. Det är ruskigt svårt att presentera en trovärdig handelskampanj för en hög 30-åringar som alla läser alldeles för mycket ekonomi och politik.