Uj, det här blev riktigt elakt....
Första gången jag gjorde testet blev jag Retorisk Strateg och Stolt Ordkrigare, villket jag tyckte blev lite extermt och jag kanske ahde överdrivit lite* och jag tog och gjorde om det hela och kryssade i efter hur jag faktisky betedde mig bara för att få upp den nya kombinationen (!) "Du är en Stolt Ordkrigare, en Retorisk Strateg och en Ordfighter. "
Stolt Ordkrigare
Du är den hårdaste av dom hårda, vigd åt debatten och ditt mål: Att vinna! Den Stolte Ordkrigaren är en avart till Ordfightern, en mycket envisare sådan.. Du behöver en envishet på gränsen till fanatism och en god bit stolthet för att palla att alltid stå i konfliktens centrum och härda och förfina dina debattförmågor. Du kanske kämpar i tjänst för något du brinner för, du kanske försvarar din stolthet och heder, som en Ordkrigare aldrig får tappa, eller så kanske du bara gillar att bråka lite.. (Och vinna.) Den Stolte Ordkrigaren kan ofta vara en Hängiven. Dom andra forumisterna kanske respekterar dig för din styrka, fruktar dig för din obönhörlighet, eller tycker att du överdriver..
Men du: Går det inte att komma överens också?
Retorisk Strateg
Du är en retorikens strateg, en beräknande Machiavello på forumet, helt klart så är Strategerna forumets härförare: Sluga, analytiska, tålmodiga. Du kan planera och beräknande väva en intrikat plan som din debattmotståndare sakta dras in i, och du analyserar hans uttalande för att kunna räkna ut nästa drag. Debatt är en konst, och Strategen är konstnären. Strategen har förmodligen samma intresse i debatt som Ordfightern eller den Stolte Ordkrigaren, men använder Fredsvävarens analytiska teknik.. En farlig kommunikation. Dom andra forumisterna känner Strategen på olika sätt: Utmanade av dom eller besegrade av dom, ser dom som lite löjliga eller förstår inte alla deras krångliga ord.
Men du: ..Överdriver du inte lite?
Ordfighter
Du är en kämpaglödande fighter, en skribent som använder orden som slagen och sparkarna i en kampsport. För att lyckas i en konkurrerande miljö så får du vara envis, ha en kämparanda, och inte vara konflikträdd. Antingen så drar sig konflikter till dig, eller så gillar du bara att drabba loss med en skön debatt. Att vinna är säkert roligt också, men aldrig lika viktigt som för den Stolta Ordkrigaren, eller som för den Retoriska Strategen. Dom andra forumisterna kanske gillar att sparra med dig, kanske fruktar dom din envishet och glöd, eller så kanske dom bara tycker att du är löjlig...
Men du: Även om du LÄSER, är du säker på att du LYSSNAR?
Och då ska vi inta tala om hur jag är irl.
/Elin har ett ofantligt ego som åtminstånde kräver bulldosers för att rubba
*Visst jag är så IRL det vet jag men jag tycker inte jag riktigt använder forumet så. (För då är jag rädd att jag skulle förlora en massa presige mot mega monster gurusarna (dock inte på bristande debatt teknik utan på små petitesser som faktafel))