Nekromanti Vilken forumit är snyggast?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Vi i Linköpingsmaffian (eller jag i alla fall) har diskuterat en del kring vilken forumit som är snyggast. Diskussionen blir förstås rätt homoerotisk eftersom det råder tämligen stor brist på kvinnor här på sajten. Men det tror jag att ni överlever. Observera att det framförallt handlar om utseendet och inte om karisma, status och välfyllt bankkonto. Eftersom alla ändå kommer att strunta i eventuella regler så är det kanske skitsamma iofs.

Efter att ha funderat en del så tror jag att mina toppkandidater är Bearnie och Simon.

Visserligen är det bara Bearnie som jag har mött personligen, men han är en stilig och charmig ung man och klarar sig väl i sociala sammanhang. Så väl att man börjar undra om han verkligen är en nörd...

Simon har vi alla fått njuta av i tv-rutan och baserat på detta så drar jag slutsatsen att även han är en mycket stilig och charmerande påg. Eftersom han dessutom är en skådespelare och mer högrest än Bearnie så skulle jag nog säga att han har en viss fördel. Så det blir nog Simon som vinner denna utmaning.

Vad säger ni andra? Vilka är de stiligaste forumiterna? Jag har hört att många anser att Genesis är en stilig karl, men jag tycker nog inte att han slår Simon eller Bearnie. Inget ont om en trevlig kille och han är givetvis bra mycket fagrare än undertecknad, men jag ser honom ändå inte som en toppkandidat.

ripperdoc

Myrmidon
Jag väntar med andakt på resultatet av tävlingen, men när ska alla lurkande rollspelstjejer våga sig fram och visa var skåpet ska stå för oss inte lika homoerotiskt lagda? :gremwink: Vi kanske har något att vinna på att öppna det där Sex-rollspelsforumet som det talats om på sistone - en mer diversifierad användarbas!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag tycker Vitulv och Eksem ser bra ut. Och Kalcidis, fast han hänger ju inte här längre så han kanske inte räknas.

Den gemensamma nämnaren (inser jag nu) är att jag tycker att de klär sig snyggt. (Och Vitulv har coola tatueringar.)

Jag tänkte först inte svara i tråden, eftersom jag tyckte premissen påminde för mycket om den läskiga popularitetstävling som fick mig att gå ur StayFriends (som jag råkade gå med i för hundra år sedan när någon försökte trumma ihop en klassåterträff).

Sen insåg jag humorn i att ha en skönhetstävling på ett forum befolkat av rollspelsnördar.

Uppdatering: Jag vill lägga till Basenanji också. Han utstrålar en aura av rent mys – på ett charmigt och halvskäggigt vis.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Vilken forumit är snyggast? [edit]

"Jag tänkte först inte svara i tråden, eftersom jag tyckte premissen påminde för mycket om den läskiga popularitetstävling som fick mig att gå ur StayFriends (som jag råkade gå med i för hundra år sedan när någon försökte trumma ihop en klassåterträff)."

Hehe! Se det som en lättsam tråd där vi kan jämföra varandra och konfrontera vår homofobi. :gremsmile:

Jag har aldrig sett Eksem så honom kan jag inte uttala mig om. Kalcidis är annars kort och hårig, med en utstrålning och karisma som nog många finner lockande. Jag håller med om att Vitulv är välklädd och har en egen stil, egentligen är han väl rätt snygg, men jag är lite för konservativ för att fullt ut uppskatta någon som är så tatuerad.

Jag kan passa på att analysera RipperDoc också när jag ändå håller på. :gremsmile:

Han är lång och smal, men jag blir nyfiken på hur han skulle se ut utan skägg och mustasch med håret utväxt. Jag tror att han har alla förutsättningar för att se riktigt snygg ut, men inte riktigt utnyttjar eller framhäver dem. Här finns en del att göra.

Andra snygga forumiter:

Magnus Seter
Yassilus
Dnalor
Han - kort men charmig

Jag kan lägga till att jag nog tycker att vi har rätt många vettiga, välklädda och vackra människor här på sajten ändå. Inte några utomjordiskt vackra fotomodeller kanske, men folk som har en egen stil som passar dem och som bryr sig om sig själva.

Dimfrost

Special Circumstances
Efter att ha funderat en del så tror jag att mina toppkandidater är Bearnie och Simon.
Efter att du har lyssnat på mig, menar du? :gremgrin:

Sen finns det ju en del söta flickor också, men vi kanske ska vara taktfulla nog att lämna dem utanför det här?

magoo

Hero
Magoo är ytlig

Jag har så udda smak att jag inte är säker på att det är en komplimang att jag gillar någons utseende :gremlaugh: Dessutom har jag inte träffat så många forumiter live... men jag ska ändå göra ett mindre försök till ytlighet.

Om jag gör en snabbkoll på min Facebook-grupp för oss som hänger här så ser jag flera forumiter som skulle få mina väninnors puls att slå hårdare. Ackerfors t ex skulle med sina sammetsbruna ögon och hårdrocksnalle-look säkert kunna smälta ett antal Norrlandshjärtan, men inte mitt! Söta pojkar går inte hem hos mig.

Nej - jag gillar brittiska fotbollshuligan-looken - blek, stubbat hår och med en trotsig och surmulen uppsyn som dock ska kunna lysas upp av en busig blick och ett charmfullt leende. Den forumit som känner sig träffad på den beskrivningen får bli glad!

magoo

Hero
Skönhetsbedömningar (OT)

På ytliga Facebook kan man spela poker och jag gillar poker så givetvis testade jag. Och på Facebook har jag en bild av mig själv i rosa klänning, mest för att de som känner mig tycker att det är en väldigt rolig bild på mig som vanligtvis aldrig bär rosa:

Nåväl, när jag spelade poker så började de andra vid pokerbordet kommentera damernas utseende. Inte helt ovanligt på Internet och en bra anledning att ha ett neutralt alias. Jag bestämde mig för att strunta i kommentarerna och fortsätta pokra.

Hur som helst så kom deltagarna in på mitt utseende, framför allt mina bröst som granskades ur alla vinklar och det diskuterades att europeer generellt har mindre bröst än amerikaner. Jag svalde allt snack (och tänkte att även samtliga amerikanska män vid pokerbordet förmodligen har större bröst än mig) och spelade poker med viss framgång TILLS nån kommenterade mina ben att de förmodligen var ludna eftersom europeer aldrig rakar benen.

Vilken förolämpning! Jag rakar visserligen benen men de är minsann inte ludna eftersom jag inte har hår på benen. Detta påstående om lurvighet fick mig så förorättad att jag loggade av pokern.

Så snygg eller inte, jag vågar påstå att jag har lenast ben på forumet.

ripperdoc

Myrmidon
Re: Vilken forumit är snyggast? [edit]

Han är lång och smal, men jag blir nyfiken på hur han skulle se ut utan skägg och mustasch med håret utväxt. Jag tror att han har alla förutsättningar för att se riktigt snygg ut, men inte riktigt utnyttjar eller framhäver dem. Här finns en del att göra.
Föga anar du att den du tror är RipperDoc endast är ett utsänt köttpaket jag hittade under en flagande parkbänk en vinternatt -97. (Pekar menande på sin avatar)

Skämt åsido så är min stil Flickvänscertifierad(TM) och således inget att argumentera över.

Dimfrost

Special Circumstances
Ett tillägg: jag måste säga att Dante och Storuggla är rätt stiliga. (Jag använder "stilig" i något slags fåfängt hopp om att bevara en heterosexuell norm.) Hmm, är det inte en märkbar Stockholmsövervikt bland hittills nämnda namn?

VildKatt

Warrior
Jag har råkat på en del numera och kan väl påstå att jag tycker att följande snubbar är riktigt trevliga att vila ögonen på, eller om det har med något så banalt som med personlighet att göra?

I vilket fall är dessa några man kan nämna:

Snigel, Ackerfors, Han (Här har det kanske mer med humor att göra, vad vet jag?) och Bearnie. Sedan vet jag att det finns någon / några till, men inte att jag kommer på några namn nu inte.

Johan K

Gammal & dryg
Well, mitt svar måste vara Arvidos..
Coolare kille får man leta efter.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag har hört att många anser att Genesis är en stilig karl, men jag tycker nog inte att han slår Simon eller Bearnie.
Jag hade tyvärr glasögon på mig en del av GothCon, för att jag fick allergikänningar i linserna, så jag har nog sabbat en del av min cred där (då jag inte klär i glasögon). För övrigt verkar RipperDoc vara sexigare än mig, ety jag bara fick 7.9 på HotOrNot (men jag borde ladda upp en hel massa bilder där, i hopp om att få till en högre poäng).

Blad de forumiter jag träffat live så tycker jag att Arvidos har en björnlik kom-till-pappa-manlighet som jag skulle falla för om jag var en späd liten flicka, att Bearnie har en drömsk blick och en sammetsröst som jag skulle falla för om jag var en medelålders kvinna som förläst sig på kioskromaner, att Bobby Magikern har en glimt i ögat och ett sexigt leende som jag skulle falla för om jag var en ung kvinna som gift sig med en rik gammal man och letande efter någon att rumla runt med tills gubben trillar av pinn, att Dnalor har en revolutionär ledaraura som jag skulle falla för om jag var en rik pappas flicka som ville göra uppror mot sina moderatföräldrar, att Han har välskulpterade och hårda anletsdrag som jag skulle falla för om jag var en vilsen tjej i behov av stabilitet i livet, och att Lexx har en burdus vokabulär som jag skulle falla för om jag var en traumaskadad liten pojke som letade efter en ny sexpappa. Fan, Pilze var också het, men det är svårt att sätta fingret på det. Jag tror att det har något att göra med ögonen.

Som tur är så är jag en välbyggd man som är trygg i sin sexualitet, så jag får nog nominera Vavva, som jag tycker är het. VildKatt träffade jag på Gothcon i några sekunder, men hon gick inte av för hackor, heller.

Manny: "I thought you were, actually. Gay, I mean"
Bernard: "So did I, for a while, but then I found out about the restrictive standards of hygiene. And all that dancing!"

Ymir

Liten kantbaron
Jag tycker nog chrull är snyggast, om han fortfarande räknas (låååg forumaktivitet). Det är mycket klädstilen och piercingen som gör det, men han är snygg i största allmänhet.

Sedan gillar jag Ezping Orm, Ripperdoc och Avatarex, de är både snygga och har stil. Shaguliterna överhuvudtaget är heta. Yyy har fina drag, MrG är stilig, och DeBracy har nåt...visst. Kanske är skägget? Simons utstrålning går inte av för hackor. Jag håller med Bobby om Hans och Zaphods kindben.

Men i ett annat universum där jag är homosexuell är jag Lycans bitch, så jag antar att han också förtjänar ett omnämnande.

- Ymir, ursäktar om han glömde nån