Nekromanti Vilken kändis salami är du mest sugen på?

Zorbeltuss

Hero
Viktigt, Jag taggade denna post med "not safe for life" och "safe for work" båda av en anledning (om än lite sent ursäkta för det), länken är en artikel utan stötande bilder om du inte räknar bilder på salami stötande, men du måste ha ganska skum humor för att inte bli negativt påverkad, Viktigt.

Vilken kändis salami är du mest sugen på? För mig är det nog Ewan McGregor och jag måste nog säga att det nog skulle kännas som en pervers form av status att ha hans korv i kylen.

Har jag drabbats av någon psykos, ett sug av kaniballism eller har bara en onaturlig fixering vid denna skådespelares genitalier, njae inte riktigt men det är nog inte omöjligt att de som håller på att starta upp företaget som undersöks i http://motherboard.vice.com/read/the...re-100-serious har något av dessa.

Så vilken korv är du sugen på?

/Luna Lovegood

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Hmmm...
Tja. Jack Black är ju rätt fresh, och det här lär väl vara enda möjligheten att få snaska hans salami i någon form, så varför inte?

Andra kandidater av varierande anledningar: Ellen Page, Ron Jeremy, Jennifer Lawrence.

Ymir

Liten kantbaron
det är ju definitivt något för Neotech X om inte annat...

Om det stämmer som den gamla kannibalmyten gör gällande att man kan absorbera folks kraft genom att äta deras kött, så vore jag inttresserad av en potent kombo av Jared Diamond, Karen Armstrong, Christopher Lee, Kerstin Ekman, Shahrukh Khan, Tony Leung Kar-Wai, Takeshi Kaneshiro, Angelababy, Zhou Xun, Dos Equis-mannen, Sarah Silverman, Stephen King, och Gaspar Noe, för att bli smartast, klokast, coolast, creddigast, populärast, charmigast, stiligast, snyggast, bäst, intressantast, roligast, mest produktiv och mest avantgarde i hela världen. Kan jag inte få alla dessa antar jag att man får prioritera Diamond, Angelababy och Khan, eftersom det viktigaste at the end of the day är att vara smart, snygg och populär. Risken finns dock att Angelababys bimbo-faktor och Diamonds akademiker-faktor tar ut varandra, och då slutar jag bara upp som halvdum och halvful men oförklarligt populär...

Zimith

Veteran
Philip Seymour Hoffman skulle jag kunna tänka mig att blåsa, om han inte dött så snöpligt.

Recca

Femme Fatale
Fyfan va besviken o äcklad jag blir. Hoppades att det skulle va en tråd om att ha sex med kändisar. :(

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hmm... det här väcker mina funderingar kring om detta är en form av kanibalism eller inte. På något stadie känner jag att när man gör det på det här sättet handlar det ju trots allt bara om proteiner (även om det fortfarande känns lite frånstötande för mig). Samtidigt är det ju i alla fall baserat på människokött.

Jag känner mig förvirrad.
Luna Lovegood said:
Det är en bra fundering, men jag skulle säga att de största riskerna med kanibalism inte är relevanta för "vatmeat" prioner kommer inte vara en möjlighet, det kommer inte vara akkumulerade gifter och man slipper de sjukdomar bakteriella och virus som personen skulle kunna ha, det sagt så kan virus och bakterier fortfarande använda genetiskt material från mat och då det är en hel del virus och bakterier som inte kan hoppa mellan arter skulle detta kunna påverkas negativt av din konsumtion av "människokött" frågan är hur många av dessa som skulle kunna ta genetiskt material från icke levande vävnad då de flesta av dessa kommer vara i personen som äter detta.

Sedan kan man också tänka på att de lär ha extrema problem om de faktiskt kommer till skott för majoriteten av länder i världen tillåter inte handel i mänsklig vävnad och de lär ha ännu mer krångel även i de som tillåter det då man teoretiskt sätt skulle kunna ha möjlighet att förfalska dna bevis.

Sist men inte minst gillar jag detta delvis för att de kan få de som skulle vara religösa motståndare till labbodlad mat att fokusera på detta och låta övrig labbodlad mat gå utan motstånd.

/Luna Lovegood

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Haha! Dagens mest bisarra läsning. Jag vet ärligt talat inte vems kött jag skulle äta - för på något sätt så kan inte jag heller släppa kannibalismkopplingen. Jag älskar salami, men det här är liiite för mycket. Men bara lite. ;)

krank

När det gäller den moraliska aspekten så får jag nog säga att jag finner det mindre moraliskt frånstötande att äta kött som i någon mån utgår från frivilligt given materia + att ingen dog för att framställa det, än att äta vanligt kött från butik (som ju helt säkert kommer från en högst ofrivillig levande varelse som dog, plus att det antagligen var en massa smärta och kass behandling inblandad).

En gång skapade jag en Kult-rollperson till en kampanj som aldrig riktigt kom igång. Han var vegansk kannibal som bara åt köttätare. Han motiverade det moraliskt med att hans matvanor åtminstone i någon mån MINSKADE lidandet i världen, totalt sett.

Krank - Svag, dålig wannabe-vegan.

krank

Also: Jag är inte mycket för salami. Kanske kan man tänka sig någon form av köttfärs istället? Köttbullar eller köttfärssås, eller hanburgare?

Ymir

Liten kantbaron
jag vill tillägga for the record att jag tycker idén är fullständigt briljant, och givetvis djupt pervers, och att jag inte hyser några tvivel på att detta är framtiden.
Recca said:
Perverst? Ewwwwww