Mogger
Hipsteranka
Ja, spelar inget spel utan minst 5 namngivna vindar och magnetiskt baserad kompassros!
Ja, spelar inget spel utan minst 5 namngivna vindar och magnetiskt baserad kompassros!
Synd att man inte kan läsa texten.Karta
Det är en teckning av konstnären Mark Lombardi. Det är inte det faktiska innehållet i den som väcker känslor i mig. Nätverkskartor är the shit för mig. Eller relationskartor eller vad man nu vill kalla dem.Vad exakt är det?
Det är en teckning av konstnären Mark Lombardi. Det är inte det faktiska innehållet i den som väcker känslor i mig. Nätverkskartor är the shit för mig. Eller relationskartor eller vad man nu vill kalla dem.
Grymt att man kan kolla på kartan utan att bli galen!Jason Thomas karta över H.P. Lovecrafts Dreamlands:
Det tror du …Grymt att man kan kolla på kartan utan att bli galen!
Är det Decipher som släppt den där kartan möjligtvis? Cities & Strongholds till deras version av Lord of the Rings?
Tydligen från LOTRO (Onlinespelet):Är det Decipher som släppt den där kartan möjligtvis? Cities & Strongholds till deras version av Lord of the Rings?
Ser ut så på stilen.
Underbar! Att inte denna fantastiska och härliga värld fått en egen tv-serie, datorspel (jo vet om det gamla), tecknade serier osv.
Space 1889 the movieUnderbar! Att inte denna fantastiska och härliga värld fått en egen tv-serie, datorspel (jo vet om det gamla), tecknade serier osv.
Aldrig sett tidigare...View attachment 5703
Kartan kikades på hela tiden under läsandet av böckerna och är nog förebild till många efterföljande fantasyvärldar.
Trodde inte jag skulle bli först med att lägga upp denna...