Nekromanti Vilken klan är jag?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Till alla er Vampire/WOD-fantaster:

Eftersom jag fyller 133 år om nån månad tänkte jag ställa frågan: enbart baserat på min forumpersonlighet, vilken klan skulle ni säga att jag tillhör? Motivera självklart svaret!

Andra är varmt välkomna att ställa samma fråga i tråden.

anth

Vetefan
Det är inte så att du bara är en väldigt gammal hob som äger en osynlighetsring då?

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Nosferatu. Medlemmar av andra klaner skulle aldrig erkänna att de umgås med hamstrar.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Så med andra ord; möjligen Nosferatu, men antagligen inte en vampyr alls.

Bra att veta =D

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Kan du inte berätta litegrann om livet i din mänskliga ungdom och händelserna som ledde fram till Omfamningen? :D

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Björn Wärmedal;n124406 said:
Kan du inte berätta litegrann om livet i din mänskliga ungdom och händelserna som ledde fram till Omfamningen? :D
Noooo, vi har just kommit överens om att jag inte är någon vampyr trots min ålder. Personligen föredrar jag Zoth-Yas förslag bäst då jag alltid gillat kiltar.

Så definitivt ingen vampyr här, alla rykten om mitt blodsugande är klart överdrivna.

anth

Vetefan
Hm, jag kan se hur Rymdhamster går med kilt och säckpipa över de dimmiga hedarna i Ludvika. :)

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Vänta. Om du tror att du är en hamster, så är du ju Malkav. Eller världens minst respekterade Ventrue.

God45

#PrayersForBahakan
Du är ju en Brujah från hur du är på forumet. Du har starka åsikter som åtminstone är internt konsistenta och genomtänkta och du går ganska lätt i frenzy och startar eller är aktiv i flame wars.