Nekromanti Vilken tillströmmning !!

Johan K

Gammal & dryg
Satt & tänkte på en grej.
fasen va´folk det är "online" samtidigt. var det så mycket förut. Jag har fått känslan av att det är mer nu än vad det var för ett tag sedan..

MovinGalt

Warrior
Jag har varit här i ...få se nu...typ 4 dagar, så jag har inte en aning! :gremgrin:
Men du har säkert rätt! Jag vet inte om du väntade dig en stor diskussion i din tråd, för egentligen är det en Ja och Nej fråga...(så har jag uppfattat det iaf) sen att detta egentligen inte är något korrekt svar som du blir något klokare av att läsa vet jag också, men det s k i t e r jag i :gremlaugh: för jag vill svara endå!

(jag svarade bara för att ingen annan gjorde det!) :gremwink:

Antagligen..

...beror det på att forumet får fler användare hela tiden, vilket logiskt sett också innebär att fler är online samtidigt (vilket i sin tur gör att forumet måste uppdateras så att det blir snabbare).

...typ

/Blackie

Johan K

Gammal & dryg
Naeee..

Det var inte tänkte som en fråga.. mer som en liten tanke som jag har.. Hursomhelslt, kul är det att det är mycket folk här !! :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Logiskt !!

Visst så är det logist att ju mer användare, desto mer "online" men ändå.. har märkt att det är mer "online" än var det varit. Även om det har varit många registrerade..

Johan K

Gammal & dryg
Mmm !

Det har du helt klart rätt i !!
Vi får hoppas att de som håller i trådarna är hårda & bannar de som tramsar för mycket.