wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag tycker att det är jättesvårt att peka ut bäst. Men om kriteriet är att man skall ha kul, som i skratta-så-man-gråter-kul, måste jag nog säga The Daughters of Verona. Det är ett humorspel som faktiskt fungerar.RasmusL;n8235 said:Jag kan inte riktigt bestämma mig om Medan Världen Går Under eller Svart av Kval, Vit av Lust är bäst. Båda är lysande, har vacker spelmekanik och har gett så enormt många timmar kul. Vilket det är kan jag inte utröna men ett av dem är bäst!
Annars har Medan Världen Går Under ett väldigt bra track-record över bra spelomgångar.
I modern svensk utgivning pekar jag annars gärna på kranks Evolutionens Barn som jag haft riktigt trevligt med.
Själv är jag rätt förtjust i hela Det är 90-tal, det regnar.-grejjen så ur den historiska svenska utgivningen sneglar jag gärna på Gemini och Nya Mutant. Men där undrar jag hur mycket som är spelen specifikt, och hur mycket som är min 90-talswurm.
(Mitt hjärta slår ett extra slag varje gång någon säger Teknochock. Men jag vill spela mina historier på den andra sidan lagen, så det spelet blir som ett titthål in i något ogripbart. Kranks kommande Rotsystem verkar bli bra, men jag väntar med att säga något mer tills jag fått spela det.)