Nekromanti Vilket är det...

Sadaigh

Swordsman
bästa och roligaste äventyret ni spelat i Gemini. För jag skall nog spela snart igen, och jag är lite tankspridd, och skulle gärna vilja ha förslag! tack på förhand, må väl!

samiis

Warrior
Ändra signatur är du snäll, jag är så ¿šÃ™¢ trött på den...

... kanske för att jag bor i Kristianstad, där den är ganska gammal...

Sadaigh

Swordsman
Hmm, alltså, Samiis! Vitsen med en signatur, är att andra kan känna igen en på den. Och att man vill vara lite check, eller HUR fan det stavas.. =P Hmm, ok, nej, jag tänker inte byta min signatur. Och håll dej till nån annan thread. e du bussig=P hmm, annars då?

Baron Marak

Swordsman
Det skulle vara det senaste vi spelade. Det var skrivet av vår Gemeni-SL med en hel del kopplingar till "En slottsherres död" då vi faktiskt intog borgen och tappade den igen.
Mycket blod och strider må jag säga... Men kul var det iaf. Annars så om du funderar på något som finns på Internet har jag ingen aning. Är inte den mest aktiva Gemeni-spelaren. Men jag spelar och ger väl lite tips om inte annat.
Om du ska skriva så verkar det fungera bra att skriva runt "En slottsherres död" då det ger mycket att bygga vidare på.
Politiskt rävspel och rena drabbningar är lätt att skapa. Ligger ju i en "het" zon som många vill åt.

Sadaigh

Swordsman
ok =) Tack för det. Då bygger jag vidare på det. om du vill kan du kanske bara skriva en snabb redovisning av vad som fanns med i äventyret. Du kan skicka det i ett privat mail till mej, här på rollspel.nu.! =) du vore bussigt.. =I hehe ,ha´t

Bara spelat ett Gemini äventyr, kallat Under Ytan, lite scräck var det.

Spelade en gammal präst, som jag tyckte jag gestaltade rätt bra....

Sadaigh

Swordsman
ok, tyckte du det var bra? som det skulle vara nåt att utveckla. i sånafall så hade jag kanske kunnat sy in lite olika äventyr som redan finns. och göra om dem lite.. kanske..=) må väl

samiis

Warrior
i o f s...

...är det nog bara jag som är trött på den...

För bara två veckor sedan tyckte en viss leoron (eon) från norrköping att det var den roligaste signaturen han läst...

Sadaigh

Swordsman
Re: i o f s...

Tyckte leoron att min signatur var den roligaste han läst? =) haha När kan du lira nästa gång, jag kan ej denna veckan. Men nästa igen kan nog gå. Då ka nvi vara hemma hos mej =)
Over--

samiis

Warrior

Jag kan inte heller denna veckan...

i imorgon, onsdag, måste jag skriva färdigt ett arbete i Musik om Jimi Hendrix...

Jag kan inte i helgen heller, men nästa vecka går det nog, då har jag ju min moppe oxå...

samiis

Warrior

nästa gång vi ska prata om sånt är kan vi förresten göra det via privata meddelanden...

:gremblush: