bästa och roligaste äventyret ni spelat i Gemini. För jag skall nog spela snart igen, och jag är lite tankspridd, och skulle gärna vilja ha förslag! tack på förhand, må väl!
Hmm, alltså, Samiis! Vitsen med en signatur, är att andra kan känna igen en på den. Och att man vill vara lite check, eller HUR fan det stavas.. =P Hmm, ok, nej, jag tänker inte byta min signatur. Och håll dej till nån annan thread. e du bussig=P hmm, annars då?
Det skulle vara det senaste vi spelade. Det var skrivet av vår Gemeni-SL med en hel del kopplingar till "En slottsherres död" då vi faktiskt intog borgen och tappade den igen.
Mycket blod och strider må jag säga... Men kul var det iaf. Annars så om du funderar på något som finns på Internet har jag ingen aning. Är inte den mest aktiva Gemeni-spelaren. Men jag spelar och ger väl lite tips om inte annat.
Om du ska skriva så verkar det fungera bra att skriva runt "En slottsherres död" då det ger mycket att bygga vidare på.
Politiskt rävspel och rena drabbningar är lätt att skapa. Ligger ju i en "het" zon som många vill åt.
ok =) Tack för det. Då bygger jag vidare på det. om du vill kan du kanske bara skriva en snabb redovisning av vad som fanns med i äventyret. Du kan skicka det i ett privat mail till mej, här på rollspel.nu.! =) du vore bussigt.. =I hehe ,ha´t
ok, tyckte du det var bra? som det skulle vara nåt att utveckla. i sånafall så hade jag kanske kunnat sy in lite olika äventyr som redan finns. och göra om dem lite.. kanske..=) må väl
Tyckte leoron att min signatur var den roligaste han läst? =) haha När kan du lira nästa gång, jag kan ej denna veckan. Men nästa igen kan nog gå. Då ka nvi vara hemma hos mej =)
Over--
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.