Är det det äventyr som en gång i forntiden gick i Morgonstjärnan, den som handlade om en dal med en evig sommar som höll på att ta slut och spelarna måste raida nåt slags mausoleum för att hindra det?Oldtimer;n263266 said:Flammarions testamente
Är det det äventyr som en gång i forntiden gick i Morgonstjärnan, den som handlade om en dal med en evig sommar som höll på att ta slut och spelarna måste raida nåt slags mausoleum för att hindra det?Oldtimer;n263266 said:Flammarions testamente
Japp. Även om "försöka hindra det" är mycket mer applicerbart i sammanhanget.:wink:Organ;n263281 said:Är det det äventyr som en gång i forntiden gick i Morgonstjärnan, den som handlade om en dal med en evig sommar som höll på att ta slut och spelarna måste raida nåt slags mausoleum för att hindra det?
Jag hoppas du får ur tummen snart, för det här blev jag riktigt pepp på...Oldtimer;n263277 said:En kampanj i tre delar som jag kört som arrangemang på GothCon (fast den första delen är mycket äldre än så). Jag har tyvärr inte fått tummen ur och gett ut den... ännu.