Jag tycker att det blev en nyttig påminnelse om vikten av att bearbeta idéer.Lysande Läckerheter: Vindsjäls färgestetik gör sig påmind än en gång. Väldigt kort, då enda handlingen är att döda ett monster.
Spännande, för det scenariot hade bara en röst, när jag skulle rösta, när det var en timme kvar."Poll closed" 14.14. Blev det en delad förstaplats? Stort grattis till @TobiasEkwall i så fall som skrev De snart dödas ljuva honung.
Om det är någon tröst så stod det och vägde titelmässigt mellan ditt och @TobiasEkwall s bidrag.Måste säga att jag är lite besviken att mitt bidrag inte fick en enda röst, men jag kommer igen i nästa tävling.
Ny utmaning?Stort grattis till Broger.
Och stort tack för rösterna och såklart till arrangörerna.
Jag tyckte det var en väldigt kul utmaning.
Nu återstår bara frågan om man ska ta sig i kragen och renskriva sitt alster
Definitivt förberedd. Men inte lånad.Bästa layout (även om den är lånad): Sötmans Farliga Lockelser
Oj, läste jag fel? Tänkte Nog mest på illustrationernaDefinitivt förberedd. Men inte lånad.
Jaså, jag trodde först du menade hela layouten. Nej men då har du förstås helt rätt med illustrationerna. Lånade från Openclipart.Oj, läste jag fel? Tänkte Nog mest på illustrationerna