Det är fint där har jag hört.Fenicien och Ransard. Men jag har varken spelat i eller läst om Ereb Altor så mitt svar baserar sig bara på Arferts bilder från Monster-boxen.
Anarchclown;n57856 said:Ja, Trakorien är bäst. I alla fall i skriven form. Det finns länder jag har haft minst lika kul när jag spelat i dem. Helt OT kan jag också säga att Nidland är sämst.
Nejdå! Det var ett helt rätt och historiskt japan, med historiska detaljer som överlägsen österländsk spiritualitet och den överlägsna japanska svärden väl infogade. Plus orcher. Med Japanska namn. Och den briljanta iden att ändra namnet från "Japan" till något helt annorlunda, så det inte blev uppenbart varifrån inspirationen kom ifrån. GENIUS!Anarchclown;n57876 said:Pendragon: Men det var ett så dåligt gjort fantasyjapan. Annars hade det också varit en favvo.
Jag håller Roberts Soluna grejer som de bästa grejerna som skapats till Drakar, Bäst var ju såklart de episka styckena från Power metal texterna i början av varje grej.RasmusL;n57937 said:Jag hade nog mest kul i Pokti på Soluna men det kanske inte är officiellt material jag lutade mig på där (Robert Johnson hade iaf skrivit äventyren)?
Hans E Magnusson;n57941 said:Jag håller Roberts Soluna grejer som de bästa grejerna som skapats till Drakar, Bäst var ju såklart de episka styckena från Power metal texterna i början av varje grej.