Nekromanti Vill du ha en Antipaladin?

God45

#PrayersForBahakan
MetaLarsson;n70131 said:
1. Lawful

2. Jobbar officiellt för Ond gud #1, men är i verkligheten dubbelagent för Ond gud #2.

3. Jag strävar efter att själv bli en gud. Ond gud #2 har lovat mig makt och odödlighet om jag hjälper vederbörande omintetgöra Ond gud #1.
"Så här är det. Jag upptäckte att det finns uråldriga ritualer man kan genomföra för att i utbyte mot makt sälja sin själ, vid dödsögonblicket, till olika onda gudar. Alltså, Bane, Asmodeus och Malar har alla sådana ritualer. Vad jag upptäckte var att det var möjligt att utför alla tre ritualerna samtidigt. Så jag lovade min själ till tre olika onda gudar samtidigt, så vill någon ha den måste de slåss med varandra om den. Suckers! Och egentligen jobbar jag för Thrasadun, kan jag reta dem till att faktiskt slåss över vem som får tortera min säl är världen körd och förstörar titanen kommer krossa dem alla!

1. Neutral Evil

2. Följeslagare åt ondskan eller frilansning. Vad är mest till gagn?

3. Är förtappad sedan en "god gud" dödat hela hans familj, avsiktligt eller ej, de kanske rentav bara var på fel plats vid fel tidspunkt. Hela hans värld rämnade då sönder och han har förlorat sig i sitt hat och när löften om hämnd gavs från "fel" håll så tog han och svalde allt med hull och hår. Gör vad som krävs för att nå sitt mål oavsett metoder. Det enda viktiga är att han får sin hämnd.