God45
#PrayersForBahakan
Jag stänger härmed officiellt ned den här tråden. Efter att flera av personerna som har fått blodslinjer skrivna till sig har tagit illa upp av vad jag har skrivit. Vissa hade stängt ner den efter det första eller andra klagomålet men jag väntade till det tredje innan jag bestämde mig för att det här inte fungerar.
Jag har insett att jag borde varit mer klar med att Vampire är ett extremt otrevligt spel och att blodslinjerna i spelet och de som jag skriver är obehagliga, otrevliga och inte smickrande. Men det var jag inte och därför väljer jag att stänga ner den här tråden.
Tack så mycket för er tid och jag ber om ursäkt till de av er som jag har förolämpat.
Jag har insett att jag borde varit mer klar med att Vampire är ett extremt otrevligt spel och att blodslinjerna i spelet och de som jag skriver är obehagliga, otrevliga och inte smickrande. Men det var jag inte och därför väljer jag att stänga ner den här tråden.
Tack så mycket för er tid och jag ber om ursäkt till de av er som jag har förolämpat.
Vicotnik said:Tråkigt att höra, personligen uppskattar jag verkligen dina "vill du"-trådar. Finner det väldigt imponerande hur pass väl du skriver ihop saker med så lite info.
God45 said:Tack "Vill du" trådarna kommer fortsätta framåt även om jag valde att avsluta den här tidigt pågrund av klagomålen.
Rhodryn said:Kan ju säga att jag inte tog illa åt mig alls. Tyckte det var roligt att du lyckades fånga mig rätt bra... fast med våldsamma tendenser iställer för icke-våldsamma tendenser. XD
Jag satt och smålog hela tiden när jag läste vad du kommit på, och när jag skrev min kommentar. Jag antar det kan vara svårt att förmedla det om man inte rakt ut säger det.
Så från min sida så behöver du inte oroa dig. Jag är väldigt tjockhudad (bokstavligen talat också, för jag är överviktig). XD
God45 said:Rhodryn: Skönt att höra Själv har jag kraftig benstomme (eftersom bitar av den är ersatt med metall)
Rhodryn said:Ooh... är du en sådan däran Cyborg eller?