Nekromanti vill man ha??

Emil

Hero
Re: 339:-

Mm..har iofs inte spelat det, bara läst igenom det och har en kompis som har spellett det. Verkar inte så otroligt bra.

Det är skrivet för att vara enkelt och på ett naturligt sätt innehålla alla detaljer som gör att Neotech är Neotech. Det är inte avancerat, men jag tror nog att det även kan passa mer erfarna spelare.

Men om man eftersöker ett äventyr som beskriver händelseförloppet in i minsta detalj så blir man kanske besviken. Jag tycker nämligen själv inte om köpeäventyr eftersom de oftast är för detaljerade för att fungera bra ihop med spelgruppen utan ordentliga modifieringar.

/Emil

Belgarth

Swordsman
T.ex om ens medspelare lägger alla sina valfria enheter på en stridskonst så man gör (ob11T6) med handen så

BUSTED! :gremgrin:
jag gjorde faktiskt 13ObT6

BaRcA

Veteran
Re: Det är klart!

"Dessutom kan man inte gå in och meja på hur som helst som i många andra rollspel eftersom ett skott lätt kan döda en(enligt tillverkarna, det blir inte alltid så"

Jag tycker att vart man än får skottet så är det kritiskt livshotande. Även om jag får skottet i handen så antingen förblöder jag eller så kommer jag aldrig till läkare i tid så ja dör av trauma. skit också. vadå dör aldrig ni? måste snacka med min sl om det här. han är genom-ond

swazze

Swordsman
Re: Det är klart!

Men blödningsrglerna i neotech och eon e lite störda. Kolla på www.foxtail.nu och ladda ner filen som kom nån gång under november med husregler. De reglerna om blödningstakt och blodförlust funkar bra