Tackar för den infon.DeBracy said:Apropå klassen Svärdsmagiker så är jag rätt säker i att den bottnar i Moldays alvklass och inte något påfund från 3.X.
Buuuuu! Det är ffs din plikt i egenskap av representant för hobbyns åldermän att se till att kidsen får rätt fakta och en korrekt uppfattning av sitt arv!anth said:Jupp, helt rätt, men jag lät det slinka förbi med flit. Småglinen som inte var med på den gamla goda tiden kan ju få för sig att jag är en bezzerwizzer.Gubbster T. Pokémon said:Tradition huserade en stund på Storgatan (Östermalm) innan flytten till Humlegårdsgatan.
Jag förväntar mig att ni spelar in allting igen med KORREKTA uppgifter och destruerar den gamla inspelningen.
regelbunden utgivningstakt (även om det bara är en gång varannan månad) är viktigt!Eksem said:När det är klart
Vi har inte planerat in något nytt inspelningstillfälle än, men vi har diskussioner om ämnen på gång så jag hoppas att vi kanske kan spela in inom kort.
"Så fort vi har lust" tycker jag är väldigt regelbundet.弾幕 said:regelbunden utgivningstakt (även om det bara är en gång varannan månad) är viktigt!Eksem said:När det är klart
Vi har inte planerat in något nytt inspelningstillfälle än, men vi har diskussioner om ämnen på gång så jag hoppas att vi kanske kan spela in inom kort.
... så när kommer nästa avsnitt?
Känner jag XM rätt inträffar det redan nästa podcast...Robert Jonsson said:... och sen når ni till en kurva där ni inte längre bryr er om att redigera.
Haha, ja, det blev en given avsnittstitelRymdhamster said:"Hårt kritiserad och nyttjad av ingen" är för övrigt ett helt underbart uttryck.