Nekromanti Vitsig spam?! Vart är världen på väg!?

Nightowl

Champion
Jag är van att regelbundet bli störd och förolämpad av idioter som tror att de därigenom ska få mig att köpa deras produkter, men ibland är de jävligt roliga idioter. Saxat ur ett spam jag fick idag:
People judge your dick size by your shoes size.
With (produktens namn struket av ren elakhet) you dont have to wear
bigger shoes to make women think you have a huge dick.
You can actually have it.

Erik, Långben?

Rosen

Myrmidon
Då är det väl vanligare att de bjuder på oavsiktlig humor. Asiaterna som försökte sälja industriella hydraulpressar genom spam förblir en favorit för mig, men jag var också tvungen att spara den här som dök upp i höstas:

Förutom den fullständigt utomjordiska interpunkteringen med trippel-kolon och punkt före utropstecken -- "<U>Also</U> the cool thing about replicas..." Det finns alltså nån annan bra orsak att köpa piratkopior, men ni vill bara påpeka att de dessutom är billigare än original..?

--
Åke

Vavva

Swordsman
De där penisförstoringsmailen är alltid lika roliga att få. Jo, jag skulle nog behöva det, min är.... *mäter*... ganska exakt sju mm. :gremgrin:

Är det bara jag som inte gillar för stora.... fötter.... *ser paranoid ut*

Nightowl

Champion
De där penisförstoringsmailen är alltid lika roliga att få. Jo, jag skulle nog behöva det, min är.... *mäter*... ganska exakt sju mm.
En del av dem är förolämpande "haha ing a kvinnor villga dig för du har liten kuk lol" typ, men det är ganska bortkastat på någon som inte är ute efter kvinnor... :gremgrin:

Erik

Vavva

Swordsman
...eller som är ute efter kvinnor som i sig inte är ute efter...eh... fötter...

//Alva - som funnit en ny fin omskrivning

Krille

Super Moderator
En tjejkompis uttryckte det rätt fint: "Det är väl omtänksamt av dem att tycka att jag behöver mer kuk, men jag tror faktiskt min man skulle ta illa upp."

Johan K

Gammal & dryg
Heh..
Det där om mysko spam, ja..
Är dock för paraoniid för alla dessa spam-mails. Så jag öppnar dem inte, uten de går till skräpkorgen omelebumms.. =)

Vavva

Swordsman
Närå, det skulle ju ge honom fantastiska möjligheter att utforska helt nya sidor av sin sexualitet. ;)

Eller det kanske var att hoppas på för mycket från en gammal snusktants sida?