För min del handlar det om att enkelt kunna utöka utrymmet när det behövs. Jag gillar modulära apparater och att kunna uppgradera vid behov.Arfert said:Har aldrig någonsin haft behov av SD-kort annat i en kamera. Aldrig förstått den grejen.
För min del handlar det om att enkelt kunna utöka utrymmet när det behövs. Jag gillar modulära apparater och att kunna uppgradera vid behov.Arfert said:Har aldrig någonsin haft behov av SD-kort annat i en kamera. Aldrig förstått den grejen.
Jag har en Nexus 10 och är mycket nöjd. Den är snabb och har grym bildkvalité.Arfert said:Den får i alla fast bäst betyg, oftast. Skärm, byggkvalitet, användarvänlighet osv. Det viktiga. Bättre än Samsungs grejer. Och har alltid den senaste varianten av Android, före alla andra.
Skulle jag köpa en androidgrej så skulle det bli en Nexus eller Wacoms egna lyxpatta. För olika syften då.
Verkar nice. Men de kom just med en ny 7:a, så jag väntar nog ett tag till med en 10:a.Sereg said:Jag har en Nexus 10 och är mycket nöjd. Den är snabb och har grym bildkvalité.Arfert said:Den får i alla fast bäst betyg, oftast. Skärm, byggkvalitet, användarvänlighet osv. Det viktiga. Bättre än Samsungs grejer. Och har alltid den senaste varianten av Android, före alla andra.
Skulle jag köpa en androidgrej så skulle det bli en Nexus eller Wacoms egna lyxpatta. För olika syften då.