Något som jag har hört och läst om WHAoS, vilket är en bit som jag personligen definitivt inte gillar, är den där biten med att om man gör vissa... grejer... så kan man få sådant som omslag på tärningar, och en hel del andra grejer.
Hittade några av dem.[/URL]
Sådant för en person som mig, som har stora problem med att "göra mig löjlig" framför andra, men som även föredrar när det mesta i ett spel "makes sense" (till viss del I alla fall... Warhammer världarna är ju trots allt rätt så galna i grunden som det är... XD ), gör att jag inte skulle vilja spela WHAoS med folk som kör med de reglerna.
Jag är rätt säker på att de reglerna är valfria att använda visserligen (ren gissning dock, jag vet faktiskt inte om de är det eller inte)... men även om de är det, så skulle jag ha svårt med spelet ändå, bara pga chancen att jag skulle stöta på en person som faktiskt ville använda reglerna... för då skulle jag tvingas till att försöka säga nej och "ta bort" någon annans grej som de tycker är roligt, eller tvingas till att försöka göra de här grejerna för att inte ha ett handikapp i striden. Så en ren "lose-lose" situation för mig där. XD