This means war!!! Min 40k arme på typ 1500 orker under ledning av groten Gomfibul (jag konvertade fast en liten grot på rygen på en megaarmor warboss) är kanske inte det grymmaste laget men dom e fan i mej ballast att spela!
WWWWAAAAAAGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!
Är det inte alltid så att när ett nytt codex komemr ut blir det ett hiskeligt rabalder, och alla klagar högljutt över att de inte går att besegra osv osv men ge det en tid och alla arméer går att besegra. Behöver bara trixa och pilla lite med strategin och sammansättningen av armén så går det mesta vägen tycker jag, inte alltid dock men i alla falla
Hur som, ville bara kommentera att jag fick stor-smörj av en orc-spelare för inte så länge sedan och skulle nog vilja säga att den armén i en kompetent generals händer är nog så tuff. Man skall inte klaga, då man tänker på hur de stackars Elder-spelarna fick det i 3:ed.....burrr
Fast det där är det inte bara GW som har sysslat med...
koiemmer ihåg Mutant Chronicles, där var varje nu korporation mer överdådig än den förra, och vart enda en av dem sa att detta var den mest överlägsna av dem all...
japp, det är bara att konstatera...
det kom en och skulle spöa skiten ur mina warriors med sina khorne berzerkers, men se det var lättare sagt än gjort med en 3+ sv (okej, den blir väl reducerad till 4+ men ändå) och lite we'll be back så löser sig det mesta
Inte? tja, betänk att de har ungefär samma värden som en sm (en warrior då) och dessutom wbb (we'll be back). Har man inte som jag otur med sina slag (slår väl i snitt en 2.5 eller så skulle jag tro, ) så bör man ju kunna stå nog länge att mala ner det mesta tycker jag...
bara man aktar sig för läskiga power weapons, nullify save och dubbel strengh så ska man nog klara sig...
om iunte så finns ju resurection orb
Japp, här finns inget att läsa, inget att läsa allt... ja men så sluta läs då, har du problem med det eller? Skaffa ett liv istället för att läsa mitt nt, det betyder no text... SLUTA!!!
Förresten, hur var det.. Är du en klon eller en klo?
Jag har tänkt mig dig som en klon, eventuellt bara "namnet" Klon, men att heta Klon som klo, bestämd artikel, är ju faktiskt coolare..
Tackar så mycket för välkommnandet, har slutligen fått lite tid för forumet igen
Namnet då... jo, det är klon, alltså inte klo i bestämd form utom en klon(eller jag kolnen ).
har faktiskt en ganska enkel anledning till det namnet också, jag är lik så många andra, inge tydlig urskiljning, likadan, alltså, en klon.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.