Nekromanti warhammer till salu

thepurplesilver

Veteran
tja,

ber på förhand om ursäkt om jag postar det här i fel forum, men visste ärligt talat inte vart jag skulle lägga det. hur som helst så har jag ett ton warhammer (både 40k och fantasy, samt lite lotr) som jag skulle vilja bli av med. samlingen består av bla. orcs&gobs, eldar, orks, necrons, imperial guard, skaven, tau och en hel hög terrain. har dessutom ett 20tal whitedwarf och en del codex/armybooks som kan slängas med.

orkar inte hålla på sälja typ 3 gubbar åt gången så de är allt eller inget, dvs. hela lådan eller inget. WD, codexen och dem andra böckerna är såklart valfria att ta med.
hade tänkt mig 600 kr för hela paketet, vilket är en ganska grov reducering från original priset. vill helst inte gå lägre än 600 men vid snabb affär så kan det sänkas till åtminstånde en femhundring.

hör av er till: fredrik_fisk@hotmail.se

tack!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Du tänkte aldrig på att lägga det här i "köp och sälj"-forumet? Av ren nyfikenhet: hur kom du fram till att det här var det bästa forumet? Du "visste ärligt talat inte"? Fair enough, men hur skulle man kunna förklara det bättre för dig än att ha ett forum som heter just "köpes och säljes"?

Man Mountainman

Storsvagåret
Vitulv, du vet lika väl som jag att det finns en knapp som heter "meddela moderator" som du ska använda när du ser att någon klantar sig, så lägg ned.

thepurplesilver

Veteran
som sagt, sorry för fel forum. första gången jag är inne på den här sidan.

juste, kan va bra att nämna, jag finn i stockholms området.

Ziir

Veteran
ok, Jag bor i Umeå men ska till stockholm nästa helg så om du kan hålla dig tills dess köper jag allt, gärna codex och tidningar med.