ja. passa dig för raziderna. eftersom du spelar IMp får du en gigantiskt övertag med höga LD. dra in en general så har du ännu större chanser att vinna uppställningsinitativet. se till att motståndaren ställer upp först. centrera dina stora grunt-grupper (köp trenchers, de tjänar sina poäng lättare än de billigare.) på raziderna. necromutanterna behöver du inte oroa dig för. använd dina närstridtrupper(de med högt NS/CC värde) på hans avståndsgubbar(ja det låter galet, men de är oftast svagare i närstrid.) medans du tuggar ner hans närstridgubbar med dina halvkassa assaultrifles. ja, de är inte bra. Capitol och Bauhaus har bäst. ha eventuellt med enn grupp med Golden lions, men se till att de inte visar sig eller tar emot eld förrns de kan panga ner en hel grupp motsåtndare enkelt. hels short eller PB avstånd. då snakar vi att DL:arna biter i gräset av din eld. skit i medium, de är usla där.
annars är det bästa tipset jag kan ge att ha en hyfsat rörlig arme. en hurricane walker är givet. stå inte still, bara med Golden Lionsen. även om du måste bakca, haman itne i närstrid med raziderna.
Jag vet att jag har rätt!