WastelandS
Är det någon därute i rollspels Sverige som sitter på lite wastelands material så vore jag tacksam om ni hade lust att maila detta till T_RED84@hotmail.com
Inte nytt och/eller opublicerat, men jag har diverse gammalt material som jag har kört över i html-format (enbart text, inga bilder eller kartor), varav en del är copyrightskyddat och inte kan läggas upp offentligt - däremot har jag inga skrupler mot att ge det till folk privat.
Andra delar av det är inte riktigt färdigt; jag har ett pågående projekt om att samla ihop gammalt WL-mojs från fanzines (textscannat med min C-pen) som jag har hunnit typ halvvägs med - och jag har ett par till f.d. redaktörer att kontakta och be om lov innan jag kan lägga upp det nånstans. Om det kan vara intressant i befintligt skick så kan jag ju skicka över det...
Då kan jag ju passa på och rikta en fråga till menigheten: De gamla fanzines med eget WL-material som jag känner till är
Hypnosis,
Raritet samt
Dnegel (ett nummer; #12, tror jag det var). Det enda som
Argus publicerade är såvitt jag vet några kapitel från Sverigemodulen, och det finns ju på
www.rollspel.com tillsammans med annat smått och gott.
Nån som känner till nåt mer..?
--
Åke