Nekromanti Wastelands

Minimoni

Homelander
Hej! Jag har Sedan 2015 försökt att hitta någon som är villig att sälja sin Wastelands bok men inte haft någon tur. Ett tag måste jag erkänna att jag hade en kopia från nätet på min padda men av ren dumhet tog jag bort den. Önskar nu veta om någon är villig att sälja sin version eller om det är någon som har en digital kopia att dela med sig av, jag är villig att ge ägarna till varumärket en slant för att få kopiera en version digitalt av någon snäll person som innehar en sådan.

Så den som vill sälja en bok eller har har en digital kopia, var jätte snälla och ge mig ett PM! Detsamma gäller den/de som äger varumärket, ge mig ett PM och berätta vad ni vill ha för att jag skall kunna ha en digital kopia på min IPad.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
"Tålamod"? :)

Mekanurg skriver i sin senaste lägesrapport att han siktar på att göra en nyversion av Wastelands under 2018.

Minimoni

Homelander
wilper;n266143 said:
"Tålamod"? :)

Mekanurg skriver i sin senaste lägesrapport att han siktar på att göra en nyversion av Wastelands under 2018.
2018 brukar betyda 2028 i sådana sammanhang, men det är ordnat nu. Fick tag i det jag ville ha utan att krångla.