Nekromanti [wave] Dice gadget

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har skaffat mig en vektorredigerargadget för att kunna skissa spelplaner gemensamt i VÄRMEDÖD.

En sån där mapgadget vore jag också intresserad av.

I övrigt hoppas jag att gadgets blir enklare framöver; jag hatar att behöva hålla reda på URL:er. liksom, vad är detta? 1993?

G

Guest

Guest
Kan vara värt att påpeka att tärningsgeneratorn kommer ställa till mer trubbel än "favorittärningar" om den är pseudoslumpad så man bör hålla sig till riktiga tärningar eller true-random-number-generators...

tull

Hero
Hur funkar det när man rollspelar över wave? Jag själv har wave men vet inte hur man gör.

Quadrante

Grisbonde
Tänk mejl/forumstråd/chatt, som kan uppdateras simultant av flera användare samtidigt, att man kan lägga till "robotar" som nämnts ovan, att man kan göra hemliga deltrådar.

Christoffer

It's all pig.
Mycket möjligt. Gillar den för att den slår direkt. Random Lee är fetare, mer funktioner och grejer, men den slår inte slagen förens man avslutar editeringen av blipen.

Fighty är appen för att köra kartor. Fungerar klockrent. Ladda upp en egen karta på maplib och använd Fighty för att få in dem i vågen. Med markörer och hela köret.

Quadrante

Grisbonde
Poppe said:
Mycket möjligt. Gillar den för att den slår direkt. Random Lee är fetare, mer funktioner och grejer, men den slår inte slagen förens man avslutar editeringen av blipen.

Fighty är appen för att köra kartor. Fungerar klockrent. Ladda upp en egen karta på maplib och använd Fighty för att få in dem i vågen. Med markörer och hela köret.
Ska genast kolla !