Nekromanti wE 4Rê 7hê bORgz, r351574NC3 15 FUT1le. Mô0!

smaffy

Hero
Håpp. Nu är min cyberspejs minimodul snart klar. Är det fortfarande någon som vill se den eller? ...har lixom arbetat i onödan annars. Finns det fortfarande folk som vill skriva klart delar av sina beskrivninga eller regler? Kanske tycker ni allihop att det är helt menlöst...?

När jag är klar med cyberspejs minimodulen ska jag gå vidare till mitt egna rollspel, som ska vara baserat på eon och neotechs grundregler. En mer mörkare och mer teknologisk framtid än neotechs.

Sedan ska jag nog kolla om man kan bli frilansare för neogames... hur svårt är det att bli en sån?

Smaffy är jag. blä.

smaffy

Hero
?

öhh.. vad menar du med det?
om du kollar lite på mina inlägg ser du nog att nästan inga har några stavfel, jag dubbelkollar nämligen allt jag skriver... Eller menar du alla stavfel i alla vanliga moduler?

Smaffy är jag. blä.

chrull

Stockholm Kartell
skicka till mig så kan jag se vad jag vill göra :o)

chrull

Emil

Hero
Re: ?

öhh.. vad menar du med det?
om du kollar lite på mina inlägg ser du nog att nästan inga har några stavfel, jag dubbelkollar nämligen allt jag skriver... Eller menar du alla stavfel i alla vanliga moduler?</I>

Jag tror bara han påpekade det rent allmänt... Det är ju i princip ett måste att kunna stava bra och utrycka sig tydligt i text för att bli frilansare.

/Emil - Som aldrig kollar sina inlägg...

Kolla gärna in Eon SE på <A HREF="http://www.eonse.com" target="_new">http://www.eonse.com</A>.

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Re: Helt rätt

Jag menade titeln på tråden

...fast jag hittade iofs fyra felstavningar i din text

/Andreas, som inte brukar lusläsa sina inlägg innan han trycker på "fortsätt"...

balls of steel

Veteran
stavar man fel hos neogames så gör det inte så mycket, ingen där värkar juh kunna stava....
det va allt

balls of steel

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Smaffy... [OT]

"wE 4Rê 7hê bORgz, r351574NC3 15 FUT1le. Mô0!"

Var fick du det ifrån?

Har hört (av en snubbe som kallar sig The_Borg) "You will be assimilated. Resistance is futile."

Det låter ganska lika ("7hê bORgz" och "r351574NC3 15 FUT1le").

(Självklart misstänker jag en världsomfattande komplott bakom det hela...)

/images/icons/smile.gif
(ursäkta det onödiga inlägget, men jag var tvungen att veta... /images/icons/smile.gif)

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Confusion

Veteran
Re: Smaffy... [OT]

Citatet "Resistance is futile.You will be assimilated" är från Star Trek och är ett typsikt citat från The Borgs.

/Henning

smaffy

Hero
poff.

hittade felstavningar..blablabla..
typiskt oxå.

ni kanske måste vänta bara aningen längre på min minimodul.. jag ska nog peta in lite mer saker i den. typ alla dedär sakerna från alla AI trådar, och programmeringarna... uphj.

Smaffy är jag. blä.