Nekromanti Websidor

T-RED

Warrior
Min fråga är finns det ingen som kan sätta sig med en hemsida kanske nån som har tillgång till delar av det material som inte laggts upp på nogo men som skickats in till ripperdoc och bara lägga upp det typ svart på vitt behöver ju inte vara svårare igentligen och låta det ligga där tills det finns tid att uppdatera NOGO.
En tanke bara
// Tobbe "T-RED" Törnblom

ripperdoc

Myrmidon
Vore en idé faktiskt. Men mycket av materialet är väldigt osammanhängade, motsägelsefullt, inkompatibelt, etc. Men det finns en hel del material...
Vad tycker folk, är det bättre att få allt material i en salig oröra tidigt, eller att vänta och få lite bra material åt gången?

/RipperDoc

T-RED

Warrior
Jo det är väll antadligen så att mycket är osamanhängande eller dylikt och själv tycker jag nog att det vore bättre att få uppdateringarna i omgångar med korrekt information frågan är då bara när kan den första av dessa uppdateringar kan tänkas göras. Har väntat i snart 1 år på en uppdatering och jag tycker fortfarande inte den verkar ligga närmare. Men hoppet är ju det sista som överger en.
En annan sak som har med NoGo att göra är informationen om en del fordon t ex tror det är en volo lastbil som verkar kosta hutlöst mycket i jämförelese med de priser som finns i regelboken, stämer priserna eller är det en tryckfels nisse som vart i farten?
Keep Up The Good Work
// T-RED

ripperdoc

Myrmidon
Volvolastbil

Tja, uppdateringen ja *ler nervöst*...
Jag har minsann också kvar hoppet. :)

När det gäller Volvolastbilen: De modeller som presenteras på NoGo är oftast mycket speciella, just för att de vanliga modellerna redan finns i Grundboken eller Hardware. Just den här lastbilen är en lyxig sak, som kan köra själv, kan ta oerhörda lastmängder, har en oöverträffad räckvidd, kan användas för övernattning, lyxigt inredd, etc. Det är till för åkare som antingen har valt bort att ha ett fast boende och därför behöver en fullt utrustad lastbil, eller för olika sorters långfärder.
Det är helt klart den lyxigaste och mest finesspäckade lastbil man finner på marknaden. Något av en statussymbol.

/RipperDoc

Det skulle vara kul med en "not-really-complete-yet" hög, där man kan söka omkring och försöka hitta några godbitar...

Och alltid finns det väl någon som får för sig att göra sin egen favoritgrej kompatibel och då kan man skicka in den... Och vips! så finns det högvis med grejer...

Om det skulle fungera alltså...
Men knappast...