Det finns ju ett par som konkurrerar om den där platsen, så om alla de är bybor kommer ulvarna svettas över sitt förstahandsval i R 1Vicotnik said:Håller tummarna för att du får vara med ett längre tag den här gången. Tycker faktiskt synd om dig för att du jämt åker ut i runda 1.Måns said:Ps. Undrar om min förbannelse är hävd nu? Ska jag få uppleva runda 2?
Fyra stycken som jag inte spelat med förut. Trevligt!Mukwa said:Måns, gött! 16 pers, haha!
Vi får se om din förbannelse sitter i Måns!
Efter att ha studerat mitt schema kan jag konstatera att det ser rätt bra ut. Ska iväg på exkursion till internet-lösa Östergötland, men beräknar vara tillbaka den 26e. Passar bra, va?Vimes said:Ja, jag önskar mig:
Möller
Möller said:Så, jag är med!
Woho! Gött! Nu är vi 17 pers!Möller said:men beräknar vara tillbaka den 26e. Passar bra, va?
Så, jag är med!
Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Av er 3 så ser jag Möller som den farligaste spelaren. Luu-Kaazh är en dålig ulv, du, vimes, är för god. Möller, han är nästan som Sauron 0.oVimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Det skulle bli ett legendariskt parti!
I jämförelse mella de tre ja, annars är Möller på tok för snäll för sitt eget bästa.!Paxen said:Av er 3 så ser jag Möller som den farligaste spelaren. Luu-Kaazh är en dålig ulv, du, vimes, är för god. Möller, han är nästan som Sauron 0.oVimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Snäll? jaVicotnik said:I jämförelse mella de tre ja, annars är Möller på tok för snäll för sitt eget bästa.!Paxen said:Av er 3 så ser jag Möller som den farligaste spelaren. Luu-Kaazh är en dålig ulv, du, vimes, är för god. Möller, han är nästan som Sauron 0.oVimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Finns det nån med länk till det tillfället då Lukas ställde till det?Lu-kaazh said://Lukas som är så pass dålig som ulv att han drar andra ulvar med sig i fallet
jag vet inte hur man länker till specifika inlägg,Ond bråd död said:Finns det nån med länk till det tillfället då Lukas ställde till det?Lu-kaazh said://Lukas som är så pass dålig som ulv att han drar andra ulvar med sig i fallet
/OBD - som hoppas han slipper ulva
Den gången jag vann som ulv så var det INTE min förtjänst.Mukwa said:Lukas överdriver Han har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt
Ähh, sluta! Du offrade dig ju för att gröna mig hela vägen in i kaklet! Du var utan tvekan en stor bidragande faktor till att vi vann.Lu-kaazh said:Den gången jag vann som ulv så var det INTE min förtjänst.Mukwa said:Lukas överdriver Han har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt
Ska tänka på det (och kolla planeringen). Återkommer senare idag.Vicotnik said:unfair har du bestämt dig om du ska vara med eller inte, är du med så blir vi hela 18 stycken