Jag planerar att byta namn till DEATHFUCK SOULSHITTER.Mukwa said:Rollerna kommer ni tidigast få på lördag kväll, förmodligen får ni dem på söndag innan spelstart. Det vore ju bra att veta vad alla tänker heta innan dess
Isf byter jag namn till !Paxen.!Paxen said:Jag planerar att byta namn till DEATHFUCK SOULSHITTER.Mukwa said:Rollerna kommer ni tidigast få på lördag kväll, förmodligen får ni dem på söndag innan spelstart. Det vore ju bra att veta vad alla tänker heta innan dess
Ja, då måste jag väl anta rollen som Vimes.Vimes said:Isf byter jag namn till !Paxen.!Paxen said:Jag planerar att byta namn till DEATHFUCK SOULSHITTER.Mukwa said:Rollerna kommer ni tidigast få på lördag kväll, förmodligen får ni dem på söndag innan spelstart. Det vore ju bra att veta vad alla tänker heta innan dess
Troligen får jag ta på mig rollen som Kattskon till Lu-kaazh förtret.Stövelkatten said:Ja, då måste jag väl anta rollen som Vimes.Vimes said:Isf byter jag namn till !Paxen.!Paxen said:Jag planerar att byta namn till DEATHFUCK SOULSHITTER.Mukwa said:Rollerna kommer ni tidigast få på lördag kväll, förmodligen får ni dem på söndag innan spelstart. Det vore ju bra att veta vad alla tänker heta innan dess
det här ger mig nästan en ide.Stövelkatten said:Ja, då måste jag väl anta rollen som Vimes.Vimes said:Isf byter jag namn till !Paxen.!Paxen said:Jag planerar att byta namn till DEATHFUCK SOULSHITTER.Mukwa said:Rollerna kommer ni tidigast få på lördag kväll, förmodligen får ni dem på söndag innan spelstart. Det vore ju bra att veta vad alla tänker heta innan dess
Åhmajgosch!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
man skulle ta och köra ett varulvspel där alla måste regga nya konton med namn som spelledaren utser, och sedan så är det strängt förbjudet att säga vem man egentligen är.
så man får köra på blindo och försöka lista ut vem som är vem.
//Lukas som dock skulle vara lätt att känna igen på det dåliga språket.
Det där är ju EPIC! Fy fan vad coolt! Och ulvarna måste låtsas vara någon som inte är med! Det är ju helt wunderbar! Alla deltagarna måste dock vara hemliga för att det ska funka. Shit. Så jäkla cool idé, Lu-kaazh!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
man skulle ta och köra ett varulvspel där alla måste regga nya konton med namn som spelledaren utser, och sedan så är det strängt förbjudet att säga vem man egentligen är.
Faktum är att min sambo undrade varför vi inte spelade så när jag diskuterade varulvsspel med henne för någon dag sedan. Och dessutom skulle man förstås inte heller veta vilka som anmält sig.Konrad Konvalj said:Åhmajgosch!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Fan så ballt. Jag är på! Mukwa, arrangera!
Men jag skulle ju genast skriva: Rösta på xyas era sumprunkare! och på så vis skapa mig en bra status som bybo-Vimes.Vimes said:Faktum är att min sambo undrade varför vi inte spelade så när jag diskuterade varulvsspel med henne för någon dag sedan. Och dessutom skulle man förstås inte heller veta vilka som anmält sig.Konrad Konvalj said:Åhmajgosch!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Och det kan ju varulvarna som imiterar dig också göra, om du inte är med. Det enda som är lite tråkigt med det här är att det alltid är typ samma personer som är med i varje varulvsspel. Ulvarna måste även ha stora fördelar av att veta vem som är vem, så att ingen bybo till hundra procent vill göra sig till känna. Massoutning måste vara riktigt dåligt för byn. På så sätt kommer alla nya nicks skapa en mystik mycket längre. Alltså... jag blev heltänd på den här idén!Konrad Konvalj said:Men jag skulle ju genast skriva: Rösta på xyas era sumprunkare! och på så vis skapa mig en bra status som bybo-Vimes.Vimes said:Faktum är att min sambo undrade varför vi inte spelade så när jag diskuterade varulvsspel med henne för någon dag sedan. Och dessutom skulle man förstås inte heller veta vilka som anmält sig.Konrad Konvalj said:Åhmajgosch!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Hur som så måste det testas. Det låter som nått Episkt som Mukwa skriver.
Jag funderar på om jag skulle hålla i något sådant.Mukwa said:Det enda som är lite tråkigt med det här är att det alltid är typ samma personer som är med i varje varulvsspel. Ulvarna måste även ha stora fördelar av att veta vem som är vem, så att ingen bybo till hundra procent vill göra sig till känna. Massoutning måste vara riktigt dåligt för byn. På så sätt kommer alla nya nicks skapa en mystik mycket längre. Alltså... jag blev heltänd på den här idén!Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Gjört!Lu-kaazh said://Lukas som har en ide på hur han skulle lägga upp det.
Det låter ballt, men ni kanske bör höra efter med übergeneralen Dante om hans inställning till "fejkkonton" först.Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Har för mig att det inte är populärt.anth said:Det låter ballt, men ni kanske bör höra efter med übergeneralen Dante om hans inställning till "fejkkonton" först.Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.
Det är ju för en god sak! I sann rollspelsanda!Vicotnik said:Har för mig att det inte är populärt.anth said:Det låter ballt, men ni kanske bör höra efter med übergeneralen Dante om hans inställning till "fejkkonton" först.Lu-kaazh said:det här ger mig nästan en ide.