Nekromanti Werewolf the Masquerade

Tyr

Hero
Re: Anmälningar mottages!

Synd att fler inte hakar på detta. Vampire är som gjort för varulvsspel. Men tyvärr tror jag inte att jag kan spela ett varulvslir så nära inpå Diablo III. :gremtongue:

Xyas

Swashbuckler
Re: Anmälningar mottages!

*suck*

E på, trots att jag lovade mig själv att jag skulle hoppa nästa spel (nej jag är inte beroende alls).

Recca

Femme Fatale
Jag tycker faktiskt att werewolf the masquerade är lite för nära inpå Varulv 666...

Fast jag klagar inte, jag vill jättegärna spela vampire-varulvspel. Jag hoppas att alla vampsen har discipline-förmågor. :gremsmile:

Vimes

Sillkung
Recca said:
Jag tycker faktiskt att werewolf the masquerade är lite för nära inpå Varulv 666...

Fast jag klagar inte, jag vill jättegärna spela vampire-varulvspel. Jag hoppas att alla vampsen har discipline-förmågor. :gremsmile:
+1 på allt. Jag har själv funderat på ett V:tM-spel där jag stenhårt gått på förmågor i linje med diciplinerna.

Mukwa

Swashbuckler
Ja, jag kan flytta startdatumet lite, det är inga problem. Men minimum är 12 deltagare, och än så länge är det typ 9 eller nåt tror jag, så kom igen hörrni!

Mukwa

Swashbuckler
ANMÄLAN

Tjo! Nu har Varulv 666 slutat och folk kan börja samla sig till nästa spel. Självklart vill du vara med på Werewolf: The Masquerade!

Det finns inget tak för hur många deltagare som kan vara med, dock finns det ett minimum på 12 personer.

Jag tycker att 27:e maj är ett ok startdatum. Vad tycker ni? Behöver ni en längre paus?

Anmälda (12)
KK
Recca
SJ
Vic
Vimes
Lu-Kaazh
!Paxen
Xyas
Elmrig
Basenanji
Tyr
Vildkatt
(unfair)

Tyr

Hero
Re: ANMÄLAN

Hmmm, 27:e maj skulle kunna vara tillräckligt långt fram i tiden för att jag ska ha kunnat "spela av mig" Diablo III. Vi säger så här, om ni hamnar på 11 personer och desperat behöver en sista spelare innan spelstart så hoppar jag på. Varulvslir i Vampire-tappning är ju trots allt grymt häftigt och det vore synd om det inte blev något av det.

Mukwa

Swashbuckler

Shine black the sun
Shine blood the moon
Gehenna is coming soon

Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr, men bara för att göra dig till lags skriver jag upp dig i parentes så länge! [even smiling graemlins must be trapped]

RasmusL

Champion

Jag hänger gärna på. Helt grön vad gäller detta men lurkade förra spelet med stor passion :gremsmile:

Mukwa

Swashbuckler

Gött! Kul att ha dig med!

/Elmrig kan ju faktiskt tala för sig själv

Vicotnik

Den onde
Staff member

Elmrig said:
Jag hänger gärna på. Helt grön vad gäller detta men lurkade förra spelet med stor passion :gremsmile:
Välkommen in i beroendet. :gremsmile:

Basenanji

Postd20modernist

Fan!

Jag måste anmäla mig.

Jag må vara en kaosdemon från helvetet, men NU ska jag skärpa mig och brja spela som alla andra!

Ni kanske inte vill det – men JAG vill vara med! :gremtongue: :gremgrin:

Sign me up, Scotty!

Mukwa

Swashbuckler

Jag vill åtminstone att du ska vara med, Basse! Gött att ha dig med!

Tyr

Hero

Basenanji said:
Fan!

Jag måste anmäla mig.

Jag må vara en kaosdemon från helvetet, men NU ska jag skärpa mig och brja spela som alla andra!

Sign me up, Scotty!
Äh, om kaosdemonen från helvetet är med så måste jag ju så klart vara med också. So count me in. Kan vi få ihop 16 spelare måntro? Fortsätt att anmäla er!

Röst: Sapient

Konrad Konvalj

Myrmidon

Tyr said:
Basenanji said:
Fan!

Jag måste anmäla mig.

Sign me up, Scotty!
Äh, om kaosdemonen från helvetet är med så måste jag ju så klart vara med också. So count me in. Kan vi få ihop 16 spelare måntro? Fortsätt att anmäla er!

Mukwa

Swashbuckler

Röst: BDG
Röst: Brynolf
Röst: Möller
Röst: alla!

Mukwa

Swashbuckler

Jaaa! Told you so :gremsmile:

Mundo hoppar dock av, så vi är fortfarande på 11.