KnightVision
Veteran
Jag får också vänta på mitt till långfredagen då jag får upp ett par göteborgare på besök. De kommer sedan stanna och spela Western hela påskhelgen
Zoth-Ya;n168389 said:Vet vi när böckerna börjar skickas ut till oss som inte hänger i Göteborg, är nog ganska säker på att svaret är nästa vecka men jag vill också skriva i den här tråden
Ska bli jäkligt kul att få böckerna.
Ska du inte spela eller delta i arrangemang, utan bara drälla runt (och eventuellt köpa stuff) så behöver du inte betala inträde.Luftslottet;n168464 said:Någon som vet om man behöver betala inträde om man bara skall hämta böckerna på Gothcon?
Sås.GothCon said:Avgifter för turneringar och arrangemang kan tillkomma. För att lämna in varor eller delta i budgivning på auktionen krävs att man betalat inträde till konventet. Är du bara nyfiken och vill gå runt och titta, utan att övernatta eller delta i något spel eller någon tävling, är det gratis.
Jag har fått Rollpersonen + Regelboken på pdf. Men jag hoppas verkligen inte att jag har fått SISTA boken!Drey;n168469 said:Collectors Point har böckerna i butik nu såg jag!
Är det någon som fått pdf:en på sista boken än?