solvebring
Superhero
Re: Ny röst
Förövrigt hänvisar jag till mitt förra inlägg, ovan detta.
Sant, sant, sant. Håller med dig om de orden.NilsH said:Jag är med dig i ditt tänk kring att de som kan samordna sina röster är banditerna, men vore inte det lite väl tydligt att göra så?solvebring said:Jag tycker det börjar kännas skumt med allt Zebulon-snack. Visst, det finns en grund i det men jag ogillar det ändå. Det känns lite för uppenbart på något vis. Det här med det stora spannet röster mot Zebulon känns speciellt lurigt. Det känns... Keyser Soze, eller vad man ska säga. =)
I don't like it!
Återigen så analyserar Vicotnik med trovärdighet men ändå för mycket, enligt min nybörjarskadade uppfattning. Nu börjar det bli överstyrt på ett röstläge igen. Jag misstror gärna sådant. Jag kan dock inte säga vad som finns bakom masken men jag får dåliga vibbar. Förövrigt är jag ju nybörjare på det här med varulvspel så jag tar mig friheten att vara lite idiotisk - må så vara i så fall.
Röst: Vicotnik
... Förövrigt vågar jag inte uppdatera röstläget, är rädd för att jag ska missa någon och göra fel. Någon annan får gärna göra det åt mig. Rookie's call!
Sen förstår jag inte varför du inte kan tänka dig att vänta på de svar som Zebulon fortfarande inte kommit med?
Och du får gärna berätta vad i Vicotniks resonemang som du upplever som skumt- att analysera i sig känns inte som särskilt konstig grej att göra.
En annan spännande sak är att det funnits två rejäla drev, ett mot Zebulon och ett mot Krank- både har försökt tiga ihjäl sina drev, Krank har lyckats, inte Zebulon- varför inte begära svar av dem båda?
Förövrigt hänvisar jag till mitt förra inlägg, ovan detta.