9 personer satt kvar på saloonen och putsade sina skor i tristess. Det är ett hårt jobb att välja borgmästare, men några måste göra det.
Andersson hade fått moralen knäckt av ett rejält kalsongryck och gått hem till sin stadsbofamilj. Även Persson hade fått lämna (med vansinnigt liten marginal, dvs slumpning) och även han hade återvänt till sin stadsbofamilj.
Vi tackar dessa båda för gott spel och ni får gärna säga varsitt sista ord, men inte avslöja någon spelinfo.
-----
Följande 9 män och kvinnor finns på saloonen:
Banarok - Rallare
Brynolf
Dum Panda - Bartender
krank - Dansös
Lindenius
NilsH
Solvebring - Doktor
tripp_trap - Vicesheriff
Vicotnik - Reporter
Följande har lämnat oss:
Andersson
Anthraxus
Basenanji
Craygh
Hellzon
Lukas
Måns
Persson
Poseur
Vimes
Zebulon
-----
Den här rundan slutar 21:30 på torsdag.
Och för att förtydliga: Röster skrivna senare räknas inte oavsett om jag hunnit skriva stopp-inlägget eller ej (då jag kanske sitter och matar småbarn då), men skriv helst inga inlägg efter detta klockslag heller. Tackar. Ni är underbara.
Andersson hade fått moralen knäckt av ett rejält kalsongryck och gått hem till sin stadsbofamilj. Även Persson hade fått lämna (med vansinnigt liten marginal, dvs slumpning) och även han hade återvänt till sin stadsbofamilj.
Vi tackar dessa båda för gott spel och ni får gärna säga varsitt sista ord, men inte avslöja någon spelinfo.
-----
Följande 9 män och kvinnor finns på saloonen:
Banarok - Rallare
Brynolf
Dum Panda - Bartender
krank - Dansös
Lindenius
NilsH
Solvebring - Doktor
tripp_trap - Vicesheriff
Vicotnik - Reporter
Följande har lämnat oss:
-----
Den här rundan slutar 21:30 på torsdag.
Och för att förtydliga: Röster skrivna senare räknas inte oavsett om jag hunnit skriva stopp-inlägget eller ej (då jag kanske sitter och matar småbarn då), men skriv helst inga inlägg efter detta klockslag heller. Tackar. Ni är underbara.