Nä, jag såg faktiskt ingen lera i den trailern. Men du får väl anklaga mig för att fara med osanning då.
Jag ber om ursäkt om det lät anklagande, svarade i all hast efter att ha renoverat i timmar.
Jag tolkade din efterfrågan av lera som att det skulle vara lite skitigt och gritty, inte nödvändigtvis att folk bokstavligen skulle vara täckta i lera. Nu ser jag inte att någon av slagfälten nödvändigtvis består av lera så personligen tycker jag nog inte att det är ett måste att just lera måste förekomma. Däremot är det såklart tacksamt att deltagarna i ett slag ser lite härjade, smutsiga, blodiga och allmänt medtagna ut.
Här är alla bilder jag hittade som torde ha anknytning till fältslag:

Nu är ju bilderna rätt mörka så exakt hur mycket lera eller lort som de stridande är täckta av är ju inte alltid helt lätt att avgöra. Jag kan dock konstatera att det finns en bild på Perrin ute på slagfältet som definitivt ser gritty och skitig ut. Sen är det några bilder på bågskyttar där de ser lite mer städade ut. Jag tycker dock att man i trailern får intrycket att bågskyttarna inte påbörjat striden än.
Är det några särskilda andra delar av trailern där det saknas lera?