Nekromanti Wiki-surfning

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Är det fusk att till exempel gå baklänges via "pages that link here" och sånt, eller är det bara slutresultatet som räknas?

Leon

Leo carcion
Attans. Får man klicka runt efter bästa väg, eller är det ett klick i taget som gäller? Och får man kolla vem tusan Kaspar Hauser är, eller ingår den allmänbildningen också i tävlingen :gremwink:

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Cybot said:
Göte gorgon said:
Cybot said:
Nej. Det gör han inte! Igen, 3 klick (det tog mig ett BRA tag att hitta den här).

Bratwurst->Brezel->Sculpture->Apsara

Jag trodde att jag skulle hitta en länk ifrån Brezel till religion med tanke på dess historia. Men icke.
</div>
Det där är ju helt fabolous ju! Du kör nästa Cybot!
Batman->Kaspar Hauser </div></div>

Fyra klick.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Batman -> The Phantom -> Tarzan -> Feral child -> Kaspar Hauser

kloptok

Pensionerad astrolog
Cybot said:
Göte gorgon said:
Cybot said:
Nej. Det gör han inte! Igen, 3 klick (det tog mig ett BRA tag att hitta den här).

Bratwurst->Brezel->Sculpture->Apsara

Jag trodde att jag skulle hitta en länk ifrån Brezel till religion med tanke på dess historia. Men icke.
</div>
Det där är ju helt fabolous ju! Du kör nästa Cybot!
Batman->Kaspar Hauser </div></div>

Fixade också fyra. Dock är jag lite osäker på reglerna, fick man alltså inte kolla Kaspar Hauser-sidan innan, utan bara börja direkt från Batman? Dvs. förutsätts man veta vad målartikeln beskriver? (För den som inte förstod det, jag läste alltså in mig på Kaspar Hauser först eftersom jag inte visste vem det var :gremsmile: )

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Batman-The Dark Knight Rises-2012 films-La Leggenda di Kaspar Hauser-Kaspar Hauser

Mukwa

Swashbuckler
Etepete said:
Attans. Får man klicka runt efter bästa väg, eller är det ett klick i taget som gäller? Och får man kolla vem tusan Kaspar Hauser är, eller ingår den allmänbildningen också i tävlingen :gremwink:
Man får kolla på målsidan. Det är ju svårt att kontrollera om någon skulle göra det.

Mukwa

Swashbuckler
Etepete said:
Du får förstås pröva flera olika vägar. Det går inte heller att kontrollera om du gjort eller ej.