Äh... tänkte på Karthago... Still, ingen annan fråga ute nu.God45 said:Sorry, helt fel. Inte din fråga än.Mukwa said:Klan Brujah.
Varför kan man inte läsa klart stycket på s 26 i Malkavians klanbok?
Äh... tänkte på Karthago... Still, ingen annan fråga ute nu.God45 said:Sorry, helt fel. Inte din fråga än.Mukwa said:Klan Brujah.
Ok då kör vi den här frågan nuMukwa said:Äh... tänkte på Karthago... Still, ingen annan fråga ute nu.God45 said:Sorry, helt fel. Inte din fråga än.Mukwa said:Klan Brujah.
Det finns sådana sidor i boken. Sidor som måste läsas med spegel, sidor skrivna med grekiska tecken (dock med engelska ord) och andra galenskaper, men just på sidan 26 fattas det bokstäver.Anarchclown said:Om jag inte minns fel så är det helt svart eller något. Det finns även bakochframtext och liknande tilltag i boken.
Word Eater har varit i farten ja. Det är nog den mest besynnerliga karaktären i hela WoD. Det är en malkav som käkar ord. Stycket slutar mitt i en mening och lämnar läsaren med "and other butchers' aprons".Anarchclown said:Neeej. Det är ju säkert sidan som blir uppäten av ordätaren kom jag just på.
Jag vet att Mahatman finns med i Children of the night och han ska vara 4 gen. Men jag minns inte hans stats.Anarchclown said:Mig veterligen finns det endast en cappadocian beskriven som är 4 generationen som har stats uppskrivna. Vad heter hen.
Och som bonusfråga, vad har hen i Dex+Dodge?
Mexico. Du drar in Mexico i det här? Allt Mexikanskt i World of darknes är så dumt. Det här är tjejen som håller på med missbildade barn och gör war ghouls av dem eller hur?slanf*n said:Då frågar väl jag.
Var bor Szechenyi Jolán, Mother of Horrors?
Nära nog, Mexico city. Jepp, det är hon.God45 said:Mexico. Du drar in Mexico i det här? Allt Mexikanskt i World of darknes är så dumt. Det här är tjejen som håller på med missbildade barn och gör war ghouls av dem eller hur?
Jag ska erkänna att Chaos factor lämnade en dålig smak i munnen på mig så jag kanske inte är helt objektiv rörande Mexicoslanf*n said:Nära nog, Mexico city. Jepp, det är hon.God45 said:Mexico. Du drar in Mexico i det här? Allt Mexikanskt i World of darknes är så dumt. Det här är tjejen som håller på med missbildade barn och gör war ghouls av dem eller hur?
Jag tycker du har åsiktsfel här, Sabbatens högborg är awesome! resten av Mexico kan mycket väl vara dumt.
Jupp Jag var inte så trixig ändå. Nästa fråga är din.slanf*n said:Jag gissar på Cain.
Ingen aning. Det låter Werewolfigt men jag vet inte.slanf*n said:Eftersom Ymir inte behagar komma med en ny fråga så slänger jag in en till.
Vilka är Daughters of the Sun?